Western Camp
  • Roomservice
Hotel E4(Rødby)
Hotels.com
Anmeldt for 3. august 2016

Havde en pragtfuld ferie med børnebørn trods det lidt dårlige vejr. Der er god underholdning for børn især togturene med cowboys er et stort hit, men også en god plads for voksne med musik og god mad. Der ydes en god service.

Overnattede: august 2016
Tak, Irene M
Anmeldt for 3. august 2016

Vores første besøg på Western camp var i uge 29. Vi boede i præriehytte, 2 voksne og 2 børn. Børnene fandt hurtigt andre at lege med, og pladsen er tilpas lille til at man ikke er nervøs for om en 6årig selv kan finde til toilettet eller hen på legepladserne. Den 3årige var dog noget nervøs hver gang han så røverne, for de rendte rundt på tagene eller invaderede toget - hvilket vi andre bare syntes var underholdende.
Besøget var sikkert ikke det sidste.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, FamilienBW
Anmeldt for 29. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg var afsted med min datter, og vi boede i præriehytte. Der er masser af aktiviteter for børn og voksne, maden er god og der er tæt ved stranden. Personalet er flinke og jeg vil anbefale stedet til andre. Vi havde en dejlig miniferie.
Men man skal kun lide hunde, og pistolknald :-)

Tak, Stine-Marie R
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig campingplads som vi nu har besøgt 8 år i træk. Der er ikke noget luksuriøst over den. Men der er plads til alle. Der er en god stemning. Der er levende musik flere gange om ugen. Hver dag på fastlagt tidspunkt kører et lille tog, som bliver røvet af banditter. Børnene elsker det. Tæt på dejlig strand. Hver aften er der mulighed for at købe buffet til rimelige priser.

Tak, Hanne H
Anmeldt for 25. juli 2016

ungerne synes der var skønt og deres forældre hyggede sig også :-)vi kørte i tog og hørte god musik .der blev hoppet igennem på hoppepuderne og vi malede sten .der var mange banditter og søde cowboys vi kunne sagtens bruge nogle flere dage det gør vi næste gang

Tak, helenevito