“en dejlig ferie”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
“en dejlig ferie”
Anmeldt 3. august 2016

Havde en pragtfuld ferie med børnebørn trods det lidt dårlige vejr. Der er god underholdning for børn især togturene med cowboys er et stort hit, men også en god plads for voksne med musik og god mad. Der ydes en god service.

Overnattede August 2016
Tak, Irene M
Skriv en anmeldelse

107 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
Gilleleje, Danmark
Anmeldt 3. august 2016

Vores første besøg på Western camp var i uge 29. Vi boede i præriehytte, 2 voksne og 2 børn. Børnene fandt hurtigt andre at lege med, og pladsen er tilpas lille til at man ikke er nervøs for om en 6årig selv kan finde til toilettet eller hen på legepladserne. Den 3årige var dog noget nervøs hver gang han så røverne, for de rendte rundt på tagene eller invaderede toget - hvilket vi andre bare syntes var underholdende.
Besøget var sikkert ikke det sidste.

• Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, FamilienBW
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg var afsted med min datter, og vi boede i præriehytte. Der er masser af aktiviteter for børn og voksne, maden er god og der er tæt ved stranden. Personalet er flinke og jeg vil anbefale stedet til andre. Vi havde en dejlig miniferie.
Men man skal kun lide hunde, og pistolknald :-)

Tak, Stine-Marie R
Bidrager på niveau 5
50 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig campingplads som vi nu har besøgt 8 år i træk. Der er ikke noget luksuriøst over den. Men der er plads til alle. Der er en god stemning. Der er levende musik flere gange om ugen. Hver dag på fastlagt tidspunkt kører et lille tog, som bliver røvet af banditter. Børnene elsker det. Tæt på dejlig strand. Hver aften er der mulighed for at købe buffet til rimelige priser.

Tak, Hanne H
Herfølge, Danmark
Anmeldt 25. juli 2016

ungerne synes der var skønt og deres forældre hyggede sig også :-)vi kørte i tog og hørte god musik .der blev hoppet igennem på hoppepuderne og vi malede sten .der var mange banditter og søde cowboys vi kunne sagtens bruge nogle flere dage det gør vi næste gang

Tak, helenevito
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
20.4 km væk
Hotel Lolland
Nr. 1 af 1 i Nørreballe
18 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Ejendom: Western Camp
Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?