Western Camp
156 $
Official Site
147 $
Hotel E4(Rødby)
Der er ingen kapacitet fra vores partnere på dine datoer
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 29. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg var afsted med min datter, og vi boede i præriehytte. Der er masser af aktiviteter for børn og voksne, maden er god og der er tæt ved stranden. Personalet er flinke og jeg vil anbefale stedet til andre. Vi havde en dejlig miniferie.
Men man skal kun lide hunde, og pistolknald :-)

Tak, Stine-Marie R
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig campingplads som vi nu har besøgt 8 år i træk. Der er ikke noget luksuriøst over den. Men der er plads til alle. Der er en god stemning. Der er levende musik flere gange om ugen. Hver dag på fastlagt tidspunkt kører et lille tog, som bliver røvet af banditter. Børnene elsker det. Tæt på dejlig strand. Hver aften er der mulighed for at købe buffet til rimelige priser.

Tak, Hanne H
Anmeldt for 25. juli 2016

ungerne synes der var skønt og deres forældre hyggede sig også :-)vi kørte i tog og hørte god musik .der blev hoppet igennem på hoppepuderne og vi malede sten .der var mange banditter og søde cowboys vi kunne sagtens bruge nogle flere dage det gør vi næste gang

Tak, helenevito
Anmeldt for 29. juni 2016

Mig og fire børn af sted mod Rødby. Havde ingen forventninger hjemmefra udover at det skulle være en weekend uden forældre. Vi ankom den 7. april og fik en sød modtagelse. Fik kort og anvist vores hytte. Valentin på 5 år, wow moster her er bare så hyggeligt inden i. De 3 andre stemte i. Vi havde egen terrasse og eget bord og bænk uden for. Hytten er praktisk og godt indrettet med lille køleskab og 2 kogeplader samt gryder og en ikke så brugervenlig pande. (jeg kan bedst li dem med sliplet). Dog mangler der lidt lamper til lidt bedre lys i de mørke timer. Der var også en velkomst kurv en pose med kaffe til kaffemaskinen og sandelig om ikke også der var kaffefiltre samt thebreve. Ungerne nød alle dagene til fulde.
Vi var på flere togture på campingpladsen. Line danserne tog virkelig godt i mod ungerne da de forsøgt at kaste sig ud i linedansens verden. Pæne og rene toiletter og masser af dem. Nem adgang til køkken med komfur og kogeplader. Der er hoppepuder flere steder, cykler der ligner gocart og legepladser. Personalet er super søde og hjælp sommer. Unger spørg igen og igen om vi snart skal afsted igen. Der tilbydes levering af diverse morgenbrød. Med det var vi ikke klar over var en mulighed. Vi kommer helt sikkert igen til næste år. Det var en fantastisk dejlig oplevelse både for børn og voksne.

Værelsestip: Hvis du ønsker stilhed så vælg ikke hytterne ved legepladserne.
  • Overnattede: April 2016, rejste med familie
Tak, janniieg
Anmeldt for 29. december 2015

Igennem mange år er det blevet tradition at vi næsten hele familien er på Western Camp og det er skønt at møde venner og bekendte år efter år til hygge, dans og musik. Også for børnene er det skønt med masse af aktiviteter de kan deltage i.
Ses ....Lis

Overnattede: Maj 2015, rejste med familie