Western Camp
Vores onlinerejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Se ledige hoteller
  • Ved stranden
  • Ved stranden
Hotel E4(Rødby)
Ebsens Hotel(Maribo)
Bandholm Hotel(Bandholm)
Anmeldt for 29. december 2015

Igennem mange år er det blevet tradition at vi næsten hele familien er på Western Camp og det er skønt at møde venner og bekendte år efter år til hygge, dans og musik. Også for børnene er det skønt med masse af aktiviteter de kan deltage i.
Ses ....Lis

Overnattede: maj 2015, rejste med familie
Tak, Lis H
Anmeldt for 26. december 2015

Hvis i ønsker en ferie som vil blive husket så prøv Western Camp det er stedet hvor der er hygge og spænding med en hggelig bar , lege plads for børn , et tog som til tider bliver overfaldet af cowboys ,
Der er en dejlig strand meget tæt på samt en lille Arktiv havn med fiskebåde som kommer ind med fisk om eftermiddagen

• Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Texasranger10
Anmeldt for 25. december 2015 fra mobile enheder

Dejlig plads for såvel voksne som børn i alle aldre , vi har været der 2 gange i lejet hytte og 1 gang i campingvogn hvor vi var sammen med søn , svigerdatter og børnebørn , foto er fra røveri fra det lille tog der daglig kører rundt på pladsen hver aften er der underholdning på scenen med masser af skøn musik , og gider man ikke at lave mad kan man hos " banditten" købe lækker mad , en gang om ugen er der markedsdag på " torvet"

Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, Grete Ø
Anmeldt for 24. december 2015

Tja.... det er jo ligefrem blevet tradition at deltage sammen med andre Cowboys and Cowgirls i Krsti Luft Ferien :-)
Skønt at være sammen med vennerne og møde de andre kendte ansigter fra år til år ... Spise, drikke, hygge, dance og høre Country Music er kodeordene for denne forlængede Weekend :-)

Overnattede: maj 2015
Tak, Sonja R
Anmeldt for 23. december 2015

Super god modtagelse når man ankommer til pladsen, man føler sig virkelig velkommen.Flot gennemført campingplads i bedste western stil. Rent og pænt overalt. Hyggelige aftens arrangementer og dejlig mad dertil. Kommer der gerne igen.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
1  Tak, Anette B