“Wow, Fantastisk, skønt og dejligt”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Valby, Danmark
Bidrager på niveau 2
7 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
“Wow, Fantastisk, skønt og dejligt”
Anmeldt 29. juni 2016

Mig og fire børn af sted mod Rødby. Havde ingen forventninger hjemmefra udover at det skulle være en weekend uden forældre. Vi ankom den 7. april og fik en sød modtagelse. Fik kort og anvist vores hytte. Valentin på 5 år, wow moster her er bare så hyggeligt inden i. De 3 andre stemte i. Vi havde egen terrasse og eget bord og bænk uden for. Hytten er praktisk og godt indrettet med lille køleskab og 2 kogeplader samt gryder og en ikke så brugervenlig pande. (jeg kan bedst li dem med sliplet). Dog mangler der lidt lamper til lidt bedre lys i de mørke timer. Der var også en velkomst kurv en pose med kaffe til kaffemaskinen og sandelig om ikke også der var kaffefiltre samt thebreve. Ungerne nød alle dagene til fulde.
Vi var på flere togture på campingpladsen. Line danserne tog virkelig godt i mod ungerne da de forsøgt at kaste sig ud i linedansens verden. Pæne og rene toiletter og masser af dem. Nem adgang til køkken med komfur og kogeplader. Der er hoppepuder flere steder, cykler der ligner gocart og legepladser. Personalet er super søde og hjælp sommer. Unger spørg igen og igen om vi snart skal afsted igen. Der tilbydes levering af diverse morgenbrød. Med det var vi ikke klar over var en mulighed. Vi kommer helt sikkert igen til næste år. Det var en fantastisk dejlig oplevelse både for børn og voksne.

Værelsestip: Hvis du ønsker stilhed så vælg ikke hytterne ved legepladserne.
Vis flere værelsestip

Se anmeldelser for
Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
Dansk først
Sorø, Danmark
2 anmeldelser
Anmeldt 29. december 2015

Igennem mange år er det blevet tradition at vi næsten hele familien er på Western Camp og det er skønt at møde venner og bekendte år efter år til hygge, dans og musik. Også for børnene er det skønt med masse af aktiviteter de kan deltage i.
Ses ....Lis

Overnattede Maj 2015, rejste med familie
Tak, Lis H
Maribo, Danmark
1 anmeldelse
Anmeldt 26. december 2015

Hvis i ønsker en ferie som vil blive husket så prøv Western Camp det er stedet hvor der er hygge og spænding med en hggelig bar , lege plads for børn , et tog som til tider bliver overfaldet af cowboys ,
Der er en dejlig strand meget tæt på samt en lille Arktiv havn med fiskebåde som kommer ind med fisk om eftermiddagen

• Overnattede Juli 2015, rejste med familie
Tak, Texasranger10
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
Anmeldt 25. december 2015 fra mobile enheder

Dejlig plads for såvel voksne som børn i alle aldre , vi har været der 2 gange i lejet hytte og 1 gang i campingvogn hvor vi var sammen med søn , svigerdatter og børnebørn , foto er fra røveri fra det lille tog der daglig kører rundt på pladsen hver aften er der underholdning på scenen med masser af skøn musik , og gider man ikke at lave mad kan man hos " banditten" købe lækker mad , en gang om ugen er der markedsdag på " torvet"

Overnattede December 2015, rejste med familie
Tak, Grete Ø
Næstved
Bidrager på niveau 5
57 anmeldelser
13 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
Anmeldt 24. december 2015

Tja.... det er jo ligefrem blevet tradition at deltage sammen med andre Cowboys and Cowgirls i Krsti Luft Ferien :-)
Skønt at være sammen med vennerne og møde de andre kendte ansigter fra år til år ... Spise, drikke, hygge, dance og høre Country Music er kodeordene for denne forlængede Weekend :-)

Overnattede Maj 2015
Tak, Sonja R
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
20.4 km væk
Hotel Lolland
Nr. 1 af 1 i Nørreballe
18 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Ejendom: Western Camp
Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?