“god cowboy camping”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Anmeldt 3. august 2015

Campingvogn med 4årig dreng, som tilbragte 7 skønne dage med nye venner og frihed til at lege solo. Kunne have brugt 14 dage. Pladsen er overskuelig og tryg, masser af mulighed for egen leg eller deltagelse i pladsens annoncerede børneaktiviteter.
God buffet m grill hver aften, musik og underholdning dertil ditto.
Rene og pæne toilet og bade-forhold
Perfekt børneferie, cowboy ville ikke hjem.

Værelsestip: der er fint på hele pladsen
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
Tak, tvilling2680

Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Har aldrig været på så fed en camping selvom været har været lidt drilsk så er humøret bare i top. Vi har haft så fed en oplevelse masser af underholdning og det er så lækkert man føler sig virkelig velkommen kommer med garanti igen. Er der andre camping pladser der ser dette opslag så kunne man lære meget ved en tema plads det værd. Ses western camp

Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, Stefan H
Anmeldt 29. juli 2015

Sheriffen tog godt imod os. Vi kom uden forudbestilling og fik en god plads på campingpladsen. Bad, toilet og køkkenforhold var ok. Hytterne og selve indretningen af hytteområdet er utrolig hyggeligt - især om aftenen.
Der var mulighed for at købe sandwich til frokost og grill buffet om aftenen.
Hver eftermiddag og aften kørte westerntoget og i vores ferie uge 30, var der ekstra mange banditter der overfaldt toget og passagerene. Stor Tak til banditterne for deres skønne måde at under holde børnene på.
Texas Jack og hans assistent underholdte igen i år - hvilke de gør rigtig godt. Vi fik også fejret juleaften d 24. juli med julemand, juletræ og Julemad - og alle de røde julebanditter. Skøn aften og nogle dejlige feriedage.

• Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
1  Tak, gitte m
Anmeldt 28. juli 2015

Havde 5 dejlige overnatninger på Western Camp. En plads som særligt kommer til liv om aftenen med buffet og liveoptræden. Sad og nød musikken til langt ud på aftenen med ungerne puttet i tæpper. Både personale og fastliggende campister er entusiastiske deltagere i cowboy-løjerne. Westernstemningen er skøn ikke bare i "Western City" - men over hele pladsen er konceptet så gennemført, at man fik lyst til at omdanne campingvognen til en prærievogn. Det gør vi sgu´ næste år og sætter hestene foran. Konceptet kunne med fordel udvides med et "Halmhotel" så der kom nogle ridende cowboys til stedet. Ligger også godt placeret for endagsture til Knuthenborg, Lalandia, Middelaldercenteret og Hansapark.

Værelsestip: Vi havde plads på prærien nær legepladsen, det var super. Området med hytterne virkede lidt mere sti...
Vis flere værelsestip
Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
Tak, AnneMetteLow
Anmeldt 28. juli 2015 fra mobile enheder

Det har været en stor oplevelse men syntes aften underholdningen med texas jack burde starte lidt tidligere på aftenen .. kommer gerne igen... det har været hyggeligt at møde så mange glade medarbejdere

Overnattede: Juli 2015, rejste med venner
Tak, tommi b
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
17,4 km væk
Hotel E4
Nr. 2 af 3 i Rødby
15 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?