Western Camp
Hotels.com
  • Ved stranden
  • Restaurant
Anmeldt for 28. juli 2015 fra mobile enheder

Det har været en stor oplevelse men syntes aften underholdningen med texas jack burde starte lidt tidligere på aftenen .. kommer gerne igen... det har været hyggeligt at møde så mange glade medarbejdere

Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, tommi b
Anmeldt for 26. juli 2015

Vi var så heldige da vi bestilte at de anbefalede os en plads på prærien, denne viste sig at ligge ligge over for en hyggelig lille legeplads. Toget med cowboy kørte også lige forbi, dejlig underholdning. Hver aften var der live musik på scenen, så skønt at høre på. Tak for en god oplevelse, vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Malene J
Anmeldt for 25. juli 2015 fra mobile enheder

Var afsted i uge 30 med mine børn og min veninde og hendes børn.
Vi boede i en præriehytte - lille, men plads til alt det nødvendige og den var hyggelig (el-kedel ville dog være dejligt næste gang).
Ungerne var med os forældre, til børneaktivitet hver dag og ellers var de på hoppepude, kørte med toget (god underholdning - også for os voksne ) og på legepladsen. Kunne dog ønske mig mere legeplads, især for de små børn under 2 år.

Alt i alt en rigtig dejlig ferie og nok ikke sidste gang, at vi lander der.

Tak for denne gang.

Tak, Maria K
Anmeldt for 25. juli 2015

Vi synes at det er en dejlig campingplads . de gør meget for børn og de har meget godt musik på pladsen om aften . Vi kommer igen til næster år for jeg synes at det er godt med lidt line dance . Og pladserne er dejlig store det kan jeg godt lig .Toiletterne er rene .

Værelsestip: Hvis man kan lig at bo Camping eller i hytter så er det et godt sted
  • Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, Kirsten1958
Anmeldt for 25. juli 2015 fra mobile enheder

Godt koncept og dejlige omgivelser.
Hytterne er hyggelige og der er hvad man skal bruge. 3 gang vi er der, med flere års mellemrum. Men det lykkes stadig børnene at finde nogle at være sammen med, til trods for at være teenager.
Maden fra banditten er til at betale, og fadølene er kolde.
Efter sådan en uge der er alt stress forsvundet.

Tak, Marianne S