“Noget for hele familien”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Anmeldt 28. juli 2015

Havde 5 dejlige overnatninger på Western Camp. En plads som særligt kommer til liv om aftenen med buffet og liveoptræden. Sad og nød musikken til langt ud på aftenen med ungerne puttet i tæpper. Både personale og fastliggende campister er entusiastiske deltagere i cowboy-løjerne. Westernstemningen er skøn ikke bare i "Western City" - men over hele pladsen er konceptet så gennemført, at man fik lyst til at omdanne campingvognen til en prærievogn. Det gør vi sgu´ næste år og sætter hestene foran. Konceptet kunne med fordel udvides med et "Halmhotel" så der kom nogle ridende cowboys til stedet. Ligger også godt placeret for endagsture til Knuthenborg, Lalandia, Middelaldercenteret og Hansapark.

Værelsestip: Vi havde plads på prærien nær legepladsen, det var super. Området med hytterne virkede lidt mere sti...
Vis flere værelsestip
Tak, AnneMetteLow

Anmeldt 28. juli 2015 fra mobile enheder

Det har været en stor oplevelse men syntes aften underholdningen med texas jack burde starte lidt tidligere på aftenen .. kommer gerne igen... det har været hyggeligt at møde så mange glade medarbejdere

Overnattede: Juli 2015, rejste med venner
Tak, tommi b
Anmeldt 26. juli 2015

Vi var så heldige da vi bestilte at de anbefalede os en plads på prærien, denne viste sig at ligge ligge over for en hyggelig lille legeplads. Toget med cowboy kørte også lige forbi, dejlig underholdning. Hver aften var der live musik på scenen, så skønt at høre på. Tak for en god oplevelse, vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Malene J
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Var afsted i uge 30 med mine børn og min veninde og hendes børn.
Vi boede i en præriehytte - lille, men plads til alt det nødvendige og den var hyggelig (el-kedel ville dog være dejligt næste gang).
Ungerne var med os forældre, til børneaktivitet hver dag og ellers var de på hoppepude, kørte med toget (god underholdning - også for os voksne ) og på legepladsen. Kunne dog ønske mig mere legeplads, især for de små børn under 2 år.

Alt i alt en rigtig dejlig ferie og nok ikke sidste gang, at vi lander der.

Tak for denne gang.

Tak, Maria K
Anmeldt 25. juli 2015

Vi synes at det er en dejlig campingplads . de gør meget for børn og de har meget godt musik på pladsen om aften . Vi kommer igen til næster år for jeg synes at det er godt med lidt line dance . Og pladserne er dejlig store det kan jeg godt lig .Toiletterne er rene .

Værelsestip: Hvis man kan lig at bo Camping eller i hytter så er det et godt sted
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, Kirsten1958
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
17,4 km væk
Hotel E4
Nr. 2 af 3 i Rødby
15 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?