Western Camp
Hotel E4(Rødby)
  • Ved stranden
  • Restaurant
Anmeldt for 25. juli 2015 fra mobile enheder

Godt koncept og dejlige omgivelser.
Hytterne er hyggelige og der er hvad man skal bruge. 3 gang vi er der, med flere års mellemrum. Men det lykkes stadig børnene at finde nogle at være sammen med, til trods for at være teenager.
Maden fra banditten er til at betale, og fadølene er kolde.
Efter sådan en uge der er alt stress forsvundet.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Marianne S
Anmeldt for 22. juli 2015

at hygge med min familie på en and måde en man gør hjem
med synde der mangel lidt aktivit mete på dag og lege pladsen kun godt være lidt stør og beder ellers vær det et riget godt sted at være for unger fandt hurtig nogen at lege men ellers hyggeliget

Tak, Pernille B
Anmeldt for 19. juli 2015

Vi er netop kommet hjem efter 2 vidunderlige uger på western Camp på Lolland. Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 9 - ja hører manden egentlige ikke også under denne katogori. Stemningen var i top og personalet var super. Inden vi tog af sted var vi lidt skeptiske men den er bestemt gjort til skamme. Campingpladsen er bygget op med temaet og det er fuldført. Ikke mindst er personalet herunder Texas Jack og honolulu Lulu et kæmpe plus for deres altid venlige væsen både overfor ungerne og for os. Der er live musik eller Line Dance hver aften på scenen og dette liv var helt specielt, især var mange udklædt som cowboys eller fine damer mm. . Ikke mindst var fastliggerne også meget specielle da de også var med til at gøre det hele så specielt og ikke mindst skabe stemningen og få en til at føle sig velkommen. Der er dagligt i hverdage underholdning for ungerne, bål flere gange om ugen, og ikke mindst toget hvor røverne selvfølgelig springer af og på for at plyndre dette, og togrøvere der skyder hele vejen rundt. Pladsen er dejlig og afslappet, med kort afstand til diverse attraktioner f.eks. Lalandia, Knuthenborg mm. Vi havde 2 piger på bagsædet der tudede hele vejen hjem over at ferien var slut, så vi kommer helt sikkert igen. Tak for en dejlig ferie.

Tak, Christina V
Anmeldt for 19. juli 2015

Min familie og jeg havde en dejlig ferie på campingpladsen. Ungerne var underholdt, og de voksne hyggede sig lige så meget under aftenens arrangementer. Fantastisk campingplads, dejlige ejere, og sjove ansatte.. Vi manglede kun grydelapper i hytten..

Værelsestip: Hytterne ligger ugenerede fra arrangementer der afholdes på pladsen. Gå i bad inden kl.10, for der bliver servicebygningen gjort ren..
Tak, Susan E
Anmeldt for 18. juli 2015 fra mobile enheder

Vores charterferie til Tunesien blev aflyst dagen før vi skulle rejse. Vi valgte at se hvad vi kunne finde i DK og vi var heldige at der var en hytte ledig på western Camp. Vi havde en dejlig uge hvor vores 3 børn hyggede sig på pladsen. Personalet var altid glade og smilende. Der var en hyggelig stemning hver dag. Toget med røvere var et stort hit for vires den mindste. Helt sikkert et besøg værd.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Helle C