“En dejlig Campingplads”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Assens, Danmark
“En dejlig Campingplads”
Anmeldt 25. juli 2015

Vi synes at det er en dejlig campingplads . de gør meget for børn og de har meget godt musik på pladsen om aften . Vi kommer igen til næster år for jeg synes at det er godt med lidt line dance . Og pladserne er dejlig store det kan jeg godt lig .Toiletterne er rene .

Værelsestip: Hvis man kan lig at bo Camping eller i hytter så er det et godt sted
Vis flere værelsestip

Se anmeldelser for
Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Godt koncept og dejlige omgivelser.
Hytterne er hyggelige og der er hvad man skal bruge. 3 gang vi er der, med flere års mellemrum. Men det lykkes stadig børnene at finde nogle at være sammen med, til trods for at være teenager.
Maden fra banditten er til at betale, og fadølene er kolde.
Efter sådan en uge der er alt stress forsvundet.

Overnattede Juli 2015, rejste med familie
Tak, Marianne S
Viborg, Danmark
Anmeldt 22. juli 2015

at hygge med min familie på en and måde en man gør hjem
med synde der mangel lidt aktivit mete på dag og lege pladsen kun godt være lidt stør og beder ellers vær det et riget godt sted at være for unger fandt hurtig nogen at lege men ellers hyggeliget

Tak, Pernille B
Vejle, Danmark
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
Anmeldt 19. juli 2015

Vi er netop kommet hjem efter 2 vidunderlige uger på western Camp på Lolland. Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 9 - ja hører manden egentlige ikke også under denne katogori. Stemningen var i top og personalet var super. Inden vi tog af sted var vi lidt skeptiske men den er bestemt gjort til skamme. Campingpladsen er bygget op med temaet og det er fuldført. Ikke mindst er personalet herunder Texas Jack og honolulu Lulu et kæmpe plus for deres altid venlige væsen både overfor ungerne og for os. Der er live musik eller Line Dance hver aften på scenen og dette liv var helt specielt, især var mange udklædt som cowboys eller fine damer mm. . Ikke mindst var fastliggerne også meget specielle da de også var med til at gøre det hele så specielt og ikke mindst skabe stemningen og få en til at føle sig velkommen. Der er dagligt i hverdage underholdning for ungerne, bål flere gange om ugen, og ikke mindst toget hvor røverne selvfølgelig springer af og på for at plyndre dette, og togrøvere der skyder hele vejen rundt. Pladsen er dejlig og afslappet, med kort afstand til diverse attraktioner f.eks. Lalandia, Knuthenborg mm. Vi havde 2 piger på bagsædet der tudede hele vejen hjem over at ferien var slut, så vi kommer helt sikkert igen. Tak for en dejlig ferie.

Tak, Christina V
Rønne, Danmark
Anmeldt 19. juli 2015

Min familie og jeg havde en dejlig ferie på campingpladsen. Ungerne var underholdt, og de voksne hyggede sig lige så meget under aftenens arrangementer. Fantastisk campingplads, dejlige ejere, og sjove ansatte.. Vi manglede kun grydelapper i hytten..

Værelsestip: Hytterne ligger ugenerede fra arrangementer der afholdes på pladsen. Gå i bad inden kl.10, for der b...
Vis flere værelsestip
Tak, Susan E
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
20.4 km væk
Lalandia i Rødby
Nr. 2 af 3 i Rødby
169 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Ejendom: Western Camp
Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?