Fastlås den laveste pris fra disse websites
428 $
Hotels.com428 $
CheapTickets428 $
Travelocity428 $
Orbitz.com428 $
Tripadvisor428 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Desværre MANGE uheldige oplevelser på den ret korte tur til lalandia i rødby. Overnatning fra 18.7 2021 til 20.7 2021

Bla. Afføring på madrasbeskyttere, som vi gjorde opmærksom på ved indtjekning, men der ikke blev gjort noget ved før vi henvendte os igen dagen efter????
Flere mindre beskadigelser i"hytten" bla dryppende vandhane.
Enormt elendige oplevelser ved spisesteder, især ved sunset hvor madrester og og affald lå og flød, samt affaldsspand var overfyldte og ingen kom og gjorde noget ved det i al den tid vi var der.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, N4839AMdonnak
Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Super ferie med familie, alt spillede som det skulle og personalet gjorde virkelig alt hvad de kunne, for at gøre vores ferie til noget helt særligt.
I sær de søde livredder som fik os alle til at føle os trykke gennem alle 8 dage vi var der.
Stort ros her fra

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Tina S
Anmeldt d. 4. april 2021 fra mobile enheder

Vi lejede en lalandia hytte som sommerhus, og var selvfølgelig klar over at alt var corona lukket.
Havde dog forventet bedre og flere legepladser. Der stod nogle gyngestativer rundt omkring ved hytterne, og så var der en hoppepude og en smule andet oppe ved centeret - men dette var meget slidt og med meget lidt charmerende.

Dato for ophold: april 2021
Tak, jeanetb
Anmeldt d. 22. november 2020 fra mobile enheder

Var her med familien i Nov, og grundet at ude temp er faldet, er der mega koldt omkring wildriver som starter indenfor, og derefter køre man udenfor, her er ingen form for afskærmning, bortset fra nogle skydedøre, hvilket resulterer i at der er rigtigt koldt i dette område.

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, allanb242
Anmeldt d. 6. november 2020 fra mobile enheder

Besøgte stedet til aften.
Vi var en del i selskabet.
Drikkevarerne måtte bestilles to gange, da nyt system blev taget i brug netop i aften.
Vi ventede 55 minutter på maden.
To personer havde bestilt andet end Bones. De var tilfredse med deres mad. Derfor 2 stjerner.
Men resten, der skulle have Bones, var utilfredse med deress mad.
Kødet var ikke gennemstegt og saftigt, som Bones burde være.
De burde lære noget af Bones i BIG.
Derfor bliver det ved de 2 stjerner.
Vi er dybt skuffede, og kommer ikke i Bones Lalandia igen.

Dato for ophold: november 2020
Tak, 64sonjap