Anmeldt d. 4. januar 2020

Vi havde lejet et relativt stort feriehus til 8 personer og det passede fint til de 5 personer, vi var afsted. Der havde IKKE været plads til 8 personer omkring spisebordet eller i sofahjørnet. Alt udstyr i køkkenet var kun lige det allermest nødvendige - så måtte konstant vaske op. Hvorfor være så nærig? En tur i IKEA og spendere 500 kr, så havde køkkenet være funktionelt. Ovnen var noget af det mest beskidte jeg har oplevet. Måtte gøre den ren i flere omgange.

Badelandet var så overfyldt, at vi de gange vi var der, måtte gå igen efter ganske kort tid. Der var lange køer til ALT, vandet var koldt og det var en meget skuffende oplevelse. Alt andet betaler man for og det bliver pludseligt et meget dyrt ophold, når man tæller alle udgifter sammen. Absolut ikke pengene værd!!!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, camilla478890987
Lalandia, Gæsteansvarlig hos Lalandia i Rødby, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2020

Hej Camilla

Tak for dine ord som vi selvfølgelig er rigtig ked af at læse.

Vi vil rigtig gerne give vores gæster gode oplevelser når de besøger os. det har ikke været jeres oplevelse og det beklager vi meget.

Vi tager jeres oplevelser til os, og vil dele dem med vores ledere i de benævnte afdelinger.

Anmeldt d. 25. november 2019 fra mobile enheder

Vi var fire voksne og to børn 1 år og 3 år fra tirsdag til fredag i Lalandia. Passende antal dage.
Hytten fin rummelig. Alt var ordnet og sat frem.
Dejligt at der ikke var så mange mennesker, så der var ikke kø og sikkert mindre larm. Voksne var i Sauna Gus, mega dejligt med lækre dufte og flot håndklæde show.
Lækkert Kids Area med god service og dejligt varmt vand.
Spiste på Bones. Det var ok. Børne pizza kedelig og ikke for børn.
Men generelt var alt dyrt i Lalandia.

Hilsen D, AM, D, A, A og N

Dato for ophold: november 2019
Tak, 703nielsr

Hej D, Am, A, A og N

Hvor er vi glade for at læse, at I rigtig har fået prøvet en masse ting mens i var og besøge os. Og vil glæder os over at I fandt oplevelser der ikke kun var for børnene men også de voksne. Sauna gus er den skøn oplevelse at få med, mens børnene hygger sig i vandet.

Jeres oplevelse af vores pizzaer tager vi til os og vil dele med vores leder af restauranterne.

Anmeldt d. 9. november 2019

Hvis I er til en ferie i gamle bygninger, dårlig mad i restauranter hvor der ikke er plads i tidsrummet 17.30-20.00 og masser af personer med et meget højt BMI så er Lalandia noget for jer.

Hvis I er til bare lidt kvalitet så gå i en god svømmehal og på restaurant om aftenen...

Dato for ophold: november 2019
Tak, Peter123456779

Hej Peter

Vi er kede af læse dine ord, som tydeligt afspejler at det ikke er lykkedes os at give dig de oplevelser vi så gerne vil give vores gæster der besøger os.

Anmeldt d. 27. oktober 2019

Jeg var i Lalandia fra torsdag- søndag, og det var en fantastisk oplevelse! selvom jeg er 14, kedede jeg mig ikke et sekund. Aquadome var skønt, med næsten ingen mennesker om fredagen, dog flere om lørdagen (så det anbefales at være der i hverdagene) hytten var også hyggelig, lidt varm til at starte med, men man kunne jo bare skrue ned for varmen! jeg vil især anbefale deres aktiviteter, jeg deltog både i Aqua- Fit og Monkey tonkey land by night. Begge dele var meget godt planlagt, og stort tak til Emma og Nønne for en sjov gang dans! De var begge mega glade og opmuntrendeAlt personale var generelt mega søde og snakkesalige, de virkede virkelig til at nyde deres job! Tak til Lalandia, det kan anbefales til alle aldre, og vi kommer 100% igen!

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Clara0509

Hej Clara

Hold da op, hvor er vi glade for dine fem bobler. Men allermest glad for dine skønne ord, og hører om alt det du har oplevet her ved os i Lalandia

Vi glæder os allerede til vi skal se dig og din familie igen.

Anmeldt d. 19. oktober 2019

Jeg var her i efterårsferien taget på den ny-åbenede restaurant digehuset, hvilket var en super ærgerlig oplevelse!
Servicen var i bund, ventetiden var den værste jeg længe har oplevet... vi sad i godt 40-60minutter og ventede på vores hovedret, vi havde i forvejen bestilt bowling baner, 2 timer før vi havde sat os til at spise, men måtte bede personalet om at droppe desserten, da vi ikke kunne nå det, deres reaktion var super uprofessionel! Vi Beder så om at betale med et farvel svar “god bowling” på den mest fremtonede måde...
KAN IKKE ANBEFALES!

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, Frederik B

Hej Frederik

Vi er rigtig kede af at læse at jeres oplevelser i vores restaurant Digehuset på ingen måder har levet op til jeres forventinger. Herunder den oplevede ventetid.