“Super god og venlig betjening,”
Anmeldelse af Restaurant Trekosten

Restaurant Trekosten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Super god og venlig betjening, men maden var denne gang meget skuffende. En trist servering med 3 x sild til 152 kr. 2 x standard sild fra et glas og enkelt sild som kunne virke som hjemmelavet. Alt for dyrt og uden kvalitet. Fisksuppe med to meget små stykker fisk (laks og kulmule), 3 blåmuslinger. Alt i skaldyrsbouillon som virkede som en købe bouillon. Pariserbøf til 159 var ok, men intet specielt. Synd med den gode betjening og dejlige udsigt.

Tak, ThomasN1658

Anmeldt 23. maj 2020

Skynd jer at smage denne månedsmenu med bl.a.asparges, Himmerlandskalv og jordbær.
Genåbningens første aften var igen en stor smagsoplevelse.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, abastiana2015
Anmeldt 29. januar 2020

Dejlig oplevelse igen - min 12-årige søn og jeg bor i Odense, men elsker ferier i Kbh. Nu er det 3. gangs frokost på Trekosten og vi elsker det sted.

Tak, N9925NSevap
Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Super super hyggeligt sted hyggeligt pænt og rent faktisk venlig betjening bare så søde og service minded og sidst men ikke mindst super super lækkert mad var der til julebuffet og der manglede Intet og det smagte himmelsk det var serveret meget lækkert og indbydende kommer meget snart gerne igen Tak for mad

Dato for besøg: december 2019
Tak, Smillato
Anmeldt 25. november 2019

Fire dejlige retter serveret af en meget kompetent tjener
og absolut et besøg værd!
Tilkørselsforholdene i mørke er ikke optimale - mere lys udbedes!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Helle D

Rejsende, der kiggede på Restaurant Trekosten, kiggede også på

Nivå, Fredensborg Kommune
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Helsingør, Helsingør Kommune
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Har du været i Restaurant Trekosten? Fortæl om dine oplevelser!