“Top betjening og lækker mad”
Anmeldelse af Rungsted Kro Restaurant

Rungsted Kro Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016

Rungsted Kro er en meget hyggelig kro, og super beliggenhed ved Rungsted Havn.
Maden er meget lækker og betjening i top.
Vi har besøgt kroen flere gange, og kan varmt anbefale den.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Inge L

Anmeldt 27. juni 2016

Efter at have været lukket en periode er Rungsted Kro igen åbent med nye ejere. Vi spiste 3 gode retter i forbindelse med Kræftens Bekæmpelses Spis og Støt kampagne. Alle retterne var lækre og der var rigeligt. Betjeningen var venlig og opmærksom. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Henrik K
Anmeldt 26. april 2016

Forret var ceasar salat men med alt for megen kylling, hovedret mørksej og winerschnitzler som var meget fin. Betjening var ringe. Vinen blev ikke skænket op og vi hjalp selv delvist med afrydning. Nok ikke uddannet tjener

Dato for besøg: april 2016
Tak, palle w
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Vi var 25 stykker til forudbestilt middag. Dejligt at vi fik et hyggeligt lokale for os selv. Dog var akustikken meget dårlig. Selvom hovedretten var forudbestilt, manglede en gæst sin reg og fik den først, da vi andre var næsten færdige. Servicen var dog i top med søde og venlige tjenere. Jeg kan anbefale deres plankebøf, som var mør og velsmagende.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Susanne K
Anmeldt 15. marts 2016

Vi har nu spist på kroen mange gange. Rigtig dejlig mad og altid en god stemning og mange gæster. Menukortet er varieret i indhold og pris og der er altid noget for enhver smag. Betjeningen er meget personlig og man er sikret en hyggelig aften, lige meget om man kommer med sin familie, sine venner eller sine forretningsforbindelser. Både frokost og aften fungerer på dette sted.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, 798rikker

Rejsende, der kiggede på Rungsted Kro Restaurant, kiggede også på

Rungsted, Hørsholm Kommune

Har du været i Rungsted Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!