“Fin placering”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021

Fin placering i havnen med udsigt. Det var til frokost.
Vi bestilte sild mm. Silden var god og der var masser at spise.
Mørbradbøffen var fin.
Hønsesalaten var elendig, vandet og smagsløs. Virkelig ikke ok.

1  Tak, Andy-Dandy1

Anmeldt 20. juli 2021

En dag hvor man kan sidde udenfor, så er der ikke meget der er hyggeligere end at sidde i en marina og spise frokost med et par venner.
Maden her er god og sikker, uden at være prangende og ikke et sted hvor du skal forvente en wow oplevelse. Her er god smørrebrød og retter til såvel frokost som aften. Prisniveauet er fornuftigt ift. kvalitet og service, og har faktisk ret gode vin til nærmest "billige penge"

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, FoodissoooGood
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Spiste muslinger og salat med laks og kammuslinger alt var lækkert og godt tilberedt. Stemningen var afslappet, og tjeneren var vældig opmærksom

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Marianne G
Anmeldt 11. juli 2021

Afholdt en 3 retters fødselsdagsmiddag for 40 personer i restaurantens selskabslokaler mellem kl. 12 og 17 og resultatet var en stor, stor succes.
Alt var vellykket, lige fra forberedelserne til festen, udførelsen og opfølgningen – helt perfekt og alt som aftalt på forhånd. Personalet var ”til stede”, opmærksomme og maden var tilberedt til perfektionisme. Venlig og meget opmærksom betjening – ikke én svipser.
Kommentarer fra deltagerne (venner og familie) både på selve dagen og dagen derpå var utrolig positiv.
Dejligt at have aftalt afholdelsen af en festlig anledning sådanne et sted. Og så gør det hele det lidt sjovere, at beliggenheden ikke kan være bedre, både hvad angår restauranten, selskabslokalerne, parkeringsforhold og adgang.
Kan og skal gentages.

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, T1279BTwaltert
Anmeldt 7. juli 2021 fra mobile enheder

Fik en udmærket frokost og sad skønt ned til havnen, men adskillige gange måtte vi have fat i betjeningen, det enten havde glemt noget tilbehør, eller andre ting i havde spurgt om. Det virkede klart som om de personer der betjente vores bord alle var nye, og ikke vidste meget om menu eller drikkekortet. Ok, alle skal have en. chance, men her virkede som om alle var nye og gelé tiden lige skulle vende tilbage med et svar, som ikke kom uden at vi spurgte igen.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, 6leifl

Rejsende, der kiggede på No 22 Bistro, kiggede også på

Rungsted, Hørsholm Kommune

Har du været i No 22 Bistro? Fortæl om dine oplevelser!