Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com216 US$
Hotels.com216 US$
Priceline217 US$
Travelocity216 US$
Orbitz.com216 US$
eDreams183 US$
Anmeldt d. 23. oktober 2022

Værelset var ikke stort, man skulle gå sidelæns for at komme forbi fodenden og over til vinduet.
Servicen på hotellet er meget fin.
Det er muligt at få kaffe flere steder på fælles arealerne hvor du selv kan vælge hvilken kaffe du ønsker.
De har en stor park hvor der står en masse skulpturer og man kan få en oversigt hvor man kan læse om hvilke kunstner som har udført disse og navnet på skulpturerne.
Hotellet ligger lige ved siden af Karen Blixen museet "Rungsted Lund" som også har en hyggelig Cafe kaldet Madam Carlsen.
Der er kun 200 meter til Rungsted havn.

Dato for ophold: august 2022
Tak, Renan H
Anmeldt d. 9. juni 2022 fra mobile enheder

Jeg er på forsikringsuddannelse her på hotellet og bor her. Er i gang med eksamenstræning.

Midt i det hele bliver jeg forstyrret og bedt om at flytte værelse. Helt ud af det blå.

Da jeg var igang med eksamenstræning havde jeg ikke tid til det, da det er begrænset hvor meget tid vi har til rådighed.

De lover dog at flytte tingene for mig.

Da jeg endelig har 5 min luft i planen, skynder jeg mig hen for at hente nøglen til det nye værelse, da jeg skal bruge nogle ting fra min taske. Men mine ting var ikke på det nye værelse.

Nu kunne jeg så bruge tiden på at rende frem og tilbage, for så at finde ud af at de bare har smidt alle mine ting i min taske, rent og beskidt tøj sammen, det nystrøgede tøj er helt krøllet og mine chips smadret ned i tasken. Og mine ting er bare låst inde i et rum.

Så hvis du vil bo på et hotel der flytter dig fra værelse til værelse, forstyrrer dig i tide og utide, ikke holder hvad de lover, bare blander dit beskidte og rene tøj sammen, krøller dit nystrøgne tøj og låser lortet inde i et rum - jamen så book da endelig et ophold her.

Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Plindstrup
Anmeldt d. 5. september 2021

Vi havde en fantastisk fest med 70 mennesker i Rungstedgaards pragtfulde lokaler og omgivelser. Festen blev planlagt i et rigtig fint samarbejde med Sandra. Festen blev afviklet fuldkommen som planlagt. Mad og vine var i særklasse gode. En rigtig gourmetoplevelse. Personalet var venlige og effektive. Kun ros til alle. Efter overnatning en morgen med dejlig morgenmad. Kan varmt anbefale Rungstedgaard.

Værelsestip: undgå værelse ud mod festområder
Dato for ophold: august 2021
Tak, joergenj188
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Alt var sååå godt.

Velkomsten i receptionen var varm og imødekommende. Vi havde et gourmetophold og maden var virkelig dejlig- kalvekødet var lidt kedeligt, men det syns jeg altid kalv er. Tjeneren gjorde oplevelsen endnu bedre. Hun var meget professionel og rar.

Kan kun anbefale stedet.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, KirsaDK
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Har været på Rungstedgaard nogle gange, men aldrig privat. Det kom jeg så nu, og det er et skønt sted i passende afstand til København, så man stadig føler, at man kommer væk - uden at skulle sidde 6 timer i en bil.
Værelset var dejligt, lidt run down. Det automatisk tændende lys er til irritation om natten… Vil bestemt give hotellet som sådan 4 stjerner.
Vores ophold inkluderede middag og morgenmad. Begge dele var udmærket. Dog kunne to af middagsretterne have været en del bedre, hvis 1) torsken ikke havde været overkogt, 2) kødet ikke havde været - i særklasse - sejt. Kødet var nærmest uspiseligt, og flere af gæsterne klagede over det. Det er faktisk slet ikke ok, og derfor får Rungstedgaard 3 meget små stjerner…

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, ML G