180 US$
Hotels.com179 US$
Travelocity181 US$
Priceline200 US$
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Har været på Rungstedgaard nogle gange, men aldrig privat. Det kom jeg så nu, og det er et skønt sted i passende afstand til København, så man stadig føler, at man kommer væk - uden at skulle sidde 6 timer i en bil.
Værelset var dejligt, lidt run down. Det automatisk tændende lys er til irritation om natten… Vil bestemt give hotellet som sådan 4 stjerner.
Vores ophold inkluderede middag og morgenmad. Begge dele var udmærket. Dog kunne to af middagsretterne have været en del bedre, hvis 1) torsken ikke havde været overkogt, 2) kødet ikke havde været - i særklasse - sejt. Kødet var nærmest uspiseligt, og flere af gæsterne klagede over det. Det er faktisk slet ikke ok, og derfor får Rungstedgaard 3 meget små stjerner…

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, ML G
Anmeldt d. 5. juli 2021

Havde 4 overnatninger. Pænt og rent hotel. Gratis kaffe eller te til rådighed. Et minus på værelset var lys i forgangen, der tændte automatisk og ikke kunne slukkes manuelt. Morgenmaden var i orden, selvom der måtte gøres opmærksom på tomme fade. Spiste aftensmad en aften. Det var mad i topklasse, absolut gourmet. Betjeningen i restauranten var i top.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, GAage
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Undertiden en slidt titel, men på Rungstedgaard, er den berettiget. Hjælpsom og venlig stab og et absolut top køkken, leverede en fantastisk oplevelse. Området er smukt og de mange terrasser gør stedet perfekt på en sommerdag.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Frankelarsen
Anmeldt d. 21. november 2020 fra mobile enheder

Virkelig skønt sted, fantastisk og mad og Hyggelige omgivelser og skøn atmosfære rundt på hele hotellet
Skal helt sikkert besøge det igen og kan varmt anbefale et ophold til alle både med og uden børn

Dato for ophold: november 2020
Tak, E3194ABchristinak
Anmeldt d. 17. november 2020 fra mobile enheder

Vi har netop nydt en overnatning på Rungstedgaard i de fineste omgivelser med super lækker middag, morgenmad og sødt. Personalet er søde og opmærksomme. Start med en massage hos Art by Cat, så er kroppen klar til afslapning.

Dato for ophold: november 2020
Tak, ceciliel747