180 US$
Hotels.com181 US$
Priceline200 US$
Travelocity181 US$
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Undertiden en slidt titel, men på Rungstedgaard, er den berettiget. Hjælpsom og venlig stab og et absolut top køkken, leverede en fantastisk oplevelse. Området er smukt og de mange terrasser gør stedet perfekt på en sommerdag.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Frankelarsen
Anmeldt d. 21. november 2020 fra mobile enheder

Virkelig skønt sted, fantastisk og mad og Hyggelige omgivelser og skøn atmosfære rundt på hele hotellet
Skal helt sikkert besøge det igen og kan varmt anbefale et ophold til alle både med og uden børn

Dato for ophold: november 2020
Tak, E3194ABchristinak
Anmeldt d. 17. november 2020 fra mobile enheder

Vi har netop nydt en overnatning på Rungstedgaard i de fineste omgivelser med super lækker middag, morgenmad og sødt. Personalet er søde og opmærksomme. Start med en massage hos Art by Cat, så er kroppen klar til afslapning.

Dato for ophold: november 2020
Tak, ceciliel747
Anmeldt d. 3. november 2020

Vi havde en skøn weekend tur til Rungstedgaard som byder på god service, lækker mad og fine omgivelser. Værelserne er rene og pæne, men ikke så store. Der var god adgang til sprit/håndvask, fri adgang til vand, kaffe og the flere steder. Vi fik en dejlig tre-retters menu med gode vine. Der er gode muligheder for ture i naturen eller en dukkert i Øresund. Et besøg i Karen Blixens hjem lige ved siden af hotellet kan anbefales .

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, gottrup_friis
Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Købt et Take-offer tilbud som overgik vores forventninger på alle punkter. Moderne hotel med gode faciliteter i nye nye værelser beliggende og i en stor flot skovpark, tæt på Rungsted havn. Vi fik en veltilberedt og velsmagende 4 retters middag med dertil tilhørende velafstemt god vinmenu. God betjening og venlig betjening. Fin morgenmad, søndagsfitness, fri kaffe. God oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Wellemberg