157 $
Priceline174 $
CheapTickets148 $
Trip.com177 $
Anmeldt d. 5. juli 2016

Besøgte stedet den 4. juli 2016, en overnatning.
Dejlig modtagelse i receptionen af søde piger.
Kom i god tid, så værelset var ikke klar, men kaffe, kage, frugtvand, slikkepinde blev vi straks tilbudt gratis, mens vi ventede i ca 20 minutter.
Vi valgte kaffe, som vi nød udenfor, med skøn udsigt til den skønne park.
Dejligt værelse, ikke stort men rigeligt til os, der skulle på Bakken og kører hjem næste dag.
Skønt badeværelse med bruser.
Fantastisk rent overalt, på gange, i receptionen, restauranten og selvfølgekig på værelset.
Vi gik en dejlig solskins tur i store park, inden vi kørte til Bakken.
På den modsatte side af Strandvejen, ligger Rungsted strand og Marina, det besøgte vi dog ikke.
Kom retur kl. 23.30 og blev stadig modtaget af en smilende pige.
Næste morgen var der en dejlig buffet, æg, bacon, ost, frugt, pålæg m.m.
Bedre kan det ikke blive.
Vi tjekkede ud, og fik samtidig en P-billet til P-hus i indre København, gældende i 5 timer.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Bjarke L
Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Ankom til aften, og fik check'ed ind. Hotellet har en fantastisk god beliggenhed, god service og ikke mindst gratis parkering. Sidstnævnte en mangelvare når man vælger et hotel længere ind mod byen. Vores værelse lå i den gamle bygning, og var rent og pænt, omend end lidt lille. En rigtig god morgenbuffet. Alt i alt en god oplevelse på Rungstedgaard.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, pallep2014
Anmeldt d. 12. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg er lige kommet hjem efter et par dage med seminar. Jeg oplevede højt service niveau og meget velassorteret burnch og frokost-buffet.
Placeringen tæt på Rungsted havn var også super god da vi skulle en tur til øen Hven med et par både.
Stedet kan varmt anbefales som kursus sted.

Dato for ophold: juni 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lars H
Anmeldt d. 6. maj 2016

En brunch med udsigt til de nyudsprungne bøge i Rungstedgaards baghave kan jo aldrig gå helt galt. Og de supervenlige tjenere kommer springende, så snart man har tømt endnu en tallerken fra den velforsynede buffet - alt spiller.
Her mangler intet. Masser af forskelligt brød, bacon, æg, pølser, kødpålæg, oste, frugt, juice, smoothie, kaffe, te - senere varmrøget laks, rejer, salat mv. - efterfulgt af diverse kager.
Hvorfor så ikke topkarakter? Fordi kvantitet ikke er nok. Bevares, alt er i udmærket kvalitet, men der mangler prikken over i'et. Sjælen. Ambitionerne.
Smoothien smagte fx glimrende, men den manglede fuldkommen syre og temperament. Æg Benedict er også en udmærket ide, men den udmønter sig bare i en tør masse uden smag. Og sådan er det hele vejen igennem. Intet konkret at klage over, blot denne følelse af, at det hele lige så godt kunne være lavet af robotter.
Stordrift i fine omgivelser.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Christian M
Anmeldt d. 2. april 2016

Fine værelser, skøn udsigt! Super betjening. Morgenmaden er rigtig lækker med en masse og vælge imellem inkl. gluten og laktosefrit brød mv. Værelserne har udsigt til enten vand eller skov. Roligt og hyggeligt, selvom det er stort. Det eneste minus er, at parkeringspladserne ligger et stykke fra hotellet.

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste alene