“Ikke italiensk pizza”
Anmeldelse af Byens Madhus

Byens Madhus
Anmeldt 7. august 2020

Vi (3 italienere og en dansker) havde høje forventninger til pizzaerne efter at have læst anmeldelserne. Jeg havde dog set et par billeder af pizzaerne og var lidt skeptisk da jeg ikke syntes de ligner italienske pizzaer. Vi blev også skuffede. Pizzaerne smager ikke som italienske stenovnspizzaer. Der var alt for meget fyld på så det næsten blev vammelt og de lignede ikke pizzaer der havde været i en rigtig stenovn. Måske var ovnen bare ikke varm nok. Pizzaerne var gennembagt men manglede et svitset udseende og smag. De smager ikke decideret dårligt men ikke bedre end de normale ikke-italienske eller wannabe italienske pizzaer man kan få landet rundt. Ud fra anmeldelserne virker det som om mange ikke ved hvordan en italiensk stenovnspizza skal smage. Til gengæld var de ikke dyre.

Tak, Tine L

Anmeldt 30. juni 2020

Til en Corona-sikret familiesammenkomst i haven hentede vi (efter bestilling dagen før) 35 stykker LUKSUS-SMØRREBRØD til kr. 28,00 pr. stk - og de var rigtig flotte og velsmagende!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Johan S
Anmeldt 28. juni 2020

Gode råvarer og perfekt tilberedt , pizza og sandwich. Ikke blot det kedelige skinke og ost....
Kan klart anbefales !

Dato for besøg: juni 2020
Tak, ChristianDanekilde
Anmeldt 17. marts 2020 fra mobile enheder

Bedste pizzaer og pastaer
Der er altid en hurtig og meget venlig betjening. Glem ikke deres tiramisu - bedre end alle dem jeg har smagt i Rom :-)

Dato for besøg: marts 2020
Tak, LeahL416
Anmeldt 4. september 2019

Som overskrift fortæller, lidt bedre end de mange. Hurtig og høflig betjening.
Sprøde fritter og sprøde pizzaer.
Primært takeaway restaurent.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Henrik Flemming P

Rejsende, der kiggede på Byens Madhus, kiggede også på

Kokkedal, Fredensborg Kommune
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Hillerød, Hillerød Kommune
Rungsted, Hørsholm Kommune

Har du været i Byens Madhus? Fortæl om dine oplevelser!