Anmeldt d. 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel mega god morgenbuffet og i gå afstand til by og strand ikke sidste gang det besøges. Der er alle muligheder for at få en perfekt oplevelse og personalet er meget venlige, serviceminded og her er dejligt rent

Overnattede: oktober 2016
1  Tak, Pernille C
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes hos H10 Andalucia Plaza, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2016

Kære Pernille C,

Tak fordi du tog tid til at fremsætte bemærkninger om dit ophold i vores Hotel, vi bidrage til at forbedre.

En fornøjelse er læst anmeldelser så tilfredsstillende om tjenesten, miljø, rent, god mad, placering og kald af vores personlige. Arbejde dagligt, så vores gæster får det bedste under opholdet og er at gå med følelsen af at have stat i dit hus.

Vil fortsætte med at arbejde for at forbedre alle dem aspekter, der selvfølgelig os er ved at forbedre og håber at se dem i en fremtid næste.

Venlig hilsen

Patricia Maeso
Guest Relations Manager

Anmeldt d. 5. april 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger perfekt for en golfferie med masser af gode baner indenfor en halv times køreafstand. Der er kompetent og venligt personale, overordentligt velassorteret morgenbord. Og prisen er ikke urimelig.
Det eneste ankepunkt var, at de åbenbart har svært ved at holde varmt vand til alle værelserne.....

Overnattede: april 2016, rejste med familie
Tak, Dan B L
Anmeldt d. 18. juni 2015

I nat kl. 2 checkede jeg ind på hotellet H10 Marbella - jeg synes godt nok det var dyrt 1172€ for 4 nætter. Parret foran mig checker ind - det tager ca 20 min. De skal bo i 3 nætter men kan ikke få den 4 nat da der er udsolgt. Det bliver €510 siger receptionisten. Da jeg checker ind spørger jeg receptionisten om mit værelse er markant bedre siden jeg betaler så meget - han bekræfter. Jeg kommer så op på værelse - et lille bitte værelse temmelig forslået og bestemt ikke næsten €300 værd. Næste morgen går jeg ned og taler med chefen Enrique Ayala - han siger bare at hvis jeg ikke kan bevise at jeg har booket samtidig så gælder deres prisgaranti ikke - eller måske skal det andet par deltage i den pokerturnering der er på Casinoet og derfor har en anden pris. Jeg kan oplyse at jeg også skal spille den pokerturnering han henviser til. Han siger bare - nåh - men den gælder alligevel ikke! Jeg klager også over at min safe ikke virker - så får jeg at vide at det koster 4€ pr nat. Så pas på H10 prisgaranti er et kæmpe bluff og pris og kvalitet stemmer overhovedet ikke overens!

Værelsestip: vælg et andet hotel
  • Overnattede: juni 2015, rejste alene
2  Tak, Peter J
Anmeldt d. 28. maj 2013

dejlig ferie med datter på skønt hotel tæt på marbella centrum , dejligt stort værelse med udsigt til byen og havet , skøn spa behandlinger og dejlig morgen buffe , personalet er utrolig søde og det er et sted jeg har været flere gange , der er små skønne restaurenter rundt i kvarteret og gå afstand til store shopping centre supermarked der er åbent til 02

Værelsestip: bed om værelse med udsigt til havet
  • Overnattede: juni 2012, rejste med familie
Tak, marumse
Anmeldt d. 28. april 2013 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet 4 overnatninger og vi var meget tilfredse med opholdet. Super god service med meget venligt personale. Morgenmaden var skøn og du kunne få alt hvad der hører sig til. Vi vil specielt nævne deres lækre omeletter som kokken lavede på bestilling. Der var rent og pænt alle steder og værelset var fint. Dog var sengene ekstrem hårde men 4 nætter kunne vi sagtens klare.
Poolen var skøn og der var mange steder man kunne ligge og nyde solen.
Hotellet ligger i gå afstand fra marinaen, stranden og flere gode spisesteder.
Selvom at der var mange unge mennesker var der stille om natten.
Alt i alt et skønt hotel som vi helt sikkert vil anbefale til andre som skal på ferie Marbella :-)

• Overnattede: april 2013
1  Tak, Betinaskeel