Åben i dag: 13.00 - 18.00

1 times fotokrydstogt
21 anmeldelser
fra 57,29 $
Anmeldt d. 12. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var inde og besøge ishavskatedralen da vi havde hørt meget om den nordligste katedral i verden . Skuffelsen var stor da vi opdagede hvor lidt der var at se i katedralen samt hvor mange mennesker der var og så prisen for at komme ind var også i den dyre ende . Vil sige det er et opreklameret sted .

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, 871larsn
Anmeldt d. 9. februar 2016

Skuffende at se indeni, men pragtfuld udefra set fra overalt (især med lys på). Entreen på 40 NOK er OK. Må i hvert fald ikke være højere. Der blev spillet orgelmusik i kirken.

Dato for oplevelse: februar 2016
1  Tak, AsgerKP
Anmeldt d. 29. december 2015

Ishavskatedralen er en imponerende flot bygning.
Højt beliggende i Tromsdalen, hvor broen forbinder Tromsdalen med Tromsø.
Det er er flot vartegn for Tromsø/Tromsdalen.
Vi var til midnatskoncert i Ishavskatedralen.
Det kan meget anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, LN1946
Anmeldt d. 7. december 2015

Husk at tjekke åbningstider. Vi så det kun udefra og jeg ved ikke om det er de 60 kr. værd at komme ind..

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Lindajensen64
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 18. oktober 2015

Et interessant levn fra 60 'erne. Det er meningen, at det skal symbolisere Nordlys, som det gør. Men du skal være godt påklædt. Det er koldt. Dejligt orgel og atmosphfere. Dejligt sted.

Tak, Pål H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original