Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.669)
Filtrer anmeldelser
1.669 resultater
Medlemsvurdering
1.113
432
83
27
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.113
432
83
27
14
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.669 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 28. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HolidayInnRKM, General Manager hos Holiday Inn Resort Kandooma Maldives, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 26. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HolidayInnResortKM, General Manager hos Holiday Inn Resort Kandooma Maldives, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. januar 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HolidayInnRKM, General Manager hos Holiday Inn Resort Kandooma Maldives, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HolidayInnRKM, General Manager hos Holiday Inn Resort Kandooma Maldives, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 14. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HolidayInnRKM, General Manager hos Holiday Inn Resort Kandooma Maldives, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser