Diamonds Athuruga(Athuruga Island)
W Maldives(Fesdhoo Island)
1.755 $
793 $
Besparelsesbesked! 38 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 38 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 1.286 $ pr. overnatning.

Kandolhu Maldives(North Ari Atoll)
1.758 $
705 $
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 914 $ pr. overnatning.

Safari Island Resort(Mushimasgali Island)
1.281 $
275 $
Besparelsesbesked! 47 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 47 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 516 $ pr. overnatning.

Ocean Beach Inn(Hangnaameedhoo Island)
Gratis afbestilling indtil d. 22/07
Book nu, betal under opholdet
60 $
411 $
361 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 55 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 55 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 798 $ pr. overnatning.

229 $
168 $
Besparelsesbesked! 60 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 60 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 415 $ pr. overnatning.

2.387-2.387 af 2.387 anmeldelser
Der blev ikke fundet nogen resultater. Prøv at fjerne et filter, ændre din søgning eller for at læse anmeldelser.