“Brunsch”
Anmeldelse af Bistro V

Bistro V
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Lige været på Bistro V i Hjørring d 5/8 til brunsch. Det var meget hyggeligt. Maden var god og topservice af de 2 unge mænd som servicerede alle gæster. Meget høflige. Vi kommer igen. Bistro V ligger lige i hjertet af Hjørring. Meget tæt på gågaden. V. H Kaj petersen.

Tak, 201kajp

Anmeldt 30. juli 2021

Valgte den store fish & chips til min datter til kr 165 pr stk. pga ekstra stykker fisk. Men blev skuffet over de 5 små stykker fisk, der lå ovenpå den store basket som var fyldt med pomfritter. Smagen var gennemsnitlig og dermed betalt for pomfritter.

Tak, bettinavendelboo
Anmeldt 19. juli 2021

En restaurant med fokus på kvalitet og afslappet stemning. Tjenerne er super søde og serviceminded og maden er smukt anrettet og velsmagende

Tak, Frida R
Anmeldt 19. juli 2021

Helt igennem en fantastisk oplevelse på Bistro V.
Det er ikke sidste gang!
Vi fik en varm velkomst, og en aften hvor der virkelig var fokus på detaljerne.

Tak, 782clausf
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

God og hurtig betjening var hvad vi oplevede i Hjørring.

Valget faldt på burger og rørt tatar.

Burgerne var juicy og smagte godt. Kødet havde en rigtig god smag og havde ikke fået for meget. Go ost og bacon

Den førte tatar så ved første øjekast meget lille ud, men smagte godt og var meget fin mættende

Tjeneren var vaks og kokken var faktisk hurtig, så der var ikke lang ventetid. Og ventetid har der ellers været af meget af denne post- COVID-19 sommer

Bistroen har tydeligvis klaret sig gennem covid-19 på den gode måde og var helt fremme i skoen mht service

Eneste anke var at fadøllen fra Vendia bryggeri ikke var Kold nok. Måske skyldes det at det var en meget varm dag - 26 grader

Alt i alt en god oplevelse

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, A-Anmelder

Rejsende, der kiggede på Bistro V, kiggede også på

Hjørring, Nordjylland

Har du været i Bistro V? Fortæl om dine oplevelser!