“God fisk”
Anmeldelse af Bistro V

Bistro V
Anmeldt 4. august 2020

Fik god mad , Fish & Chips er klart en favorit . Venligt og imødekommende personale , dertil god lokal brygget øl. En skøn oplevelse .

Tak, Brodiemarco

Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigvis forbi Bistro V i forbindelse med et besøg i Hjørring. Efter et hurtigt kig på menukortet besluttede vi os for at spise frokost i de indbydende lokaler - og det var en rigtig god beslutning: Vi fik nogle super lækre grillede sandwich, som smagte fantastisk! Servicen var helt i top og vores kvindelige tjener valgte en perfekt hvidvin til os. Bistro V har i den grad opdateret bistro formatet til år 2020. Kan varmt anbefales

Tak, Kentine96
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Vi havde i anledning af min hustrus fødselsdag bestilt bord til tre voksne og et barn kl 17 lørdag den 23. maj. Der kom ved ankomsten flag på bordet, og den venlige tjener var straks klar til at tage imod bestilling af drikkevarer. Vi bestilte en flaske Sancerre fra Hubert Brochard til 450 kr. - sauvignon blanc efter bogen - Sprite til sønnike og mineralvand til bordet. Tjeneren var bestemt vinkyndig. Vi måtte selv bede om børnemenukortet, som blev fisket frem fra et ringbind. Vi voksne bestilte samme forret: Østers. Desværre måtte tjeneren melde tilbage fra køkkenet, at man i alt kun havde fire stk. østers tilbage. Dem blev vi tilbudt - og gratis kaffe senere som kompensation. De få østers smagte fremragende med grillet citron og vinaigredressing. Ærgerlig at der ikke var flere. Sønnen ville have pasta med bacontern og cherrytomater. Han var godt tilfreds, omend pastaen ikke var rigtigt varm. Hovedretterne til de voksne var klassiske og smagte distinkt som beskrevet på kortet - og meget lækkert: Hhv. stegt torsk, ravioli med røget og konfiteret and og onglet (nyretapper) med en yderst kondenseret og smagfuld bordelaise. Til slut creme brulée og gode oste til de voksne. Vanilleis med flødeskum og chokoladesauce til junior. Køkkenet havde glemt sønnens dessertbestilling. Men da den ankom med forsinkelse, var den et sikkert hit. Og så god kompensationskaffe på stempelkande til en afslutning. Regningen landede på 1.520 kroner, hvilket er absolut rimeligt den høje kvalitet, menuens bistrooriginalitet og den venlige og kyndige betjening taget i betragtning. Også selvom der var nogle få fejltrin.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Henrik Sønderga... F
Anmeldt 27. februar 2020

Vi startede vores frokost med saltede snack og bobler efterfølgende fik vi en uartig med pocheret æg og sauce hollandaise sauce. super skøn ret super service

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Daniel J
Anmeldt 23. februar 2020

Super atmosfære, lækker mad, behagelig betjening.
Min oplevelse på bryghuset vendia var alt i alt fantastisk.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Frida R

Rejsende, der kiggede på Bistro V, kiggede også på

Hjørring, Nordjylland

Har du været i Bistro V? Fortæl om dine oplevelser!