Fastlås den laveste pris fra disse websites
119 $
Agoda.com125 $
Priceline
Anmeldt d. 24. juli 2020

Vi har for andet år i træk haft en fantastisk ferieuge for hele vores 19 mand store familie i aldersgruppen fra 3 til 89 år. Alle generationer har nydt opholdet i fulde drag. Velindrettede og rummelige ferielejligheder i tip-top stand, skønne udearealer med plads til alle slags udfoldelse (krocket, boldspil, drageflyvning, leg med stedets dyr etc.). Og orangeriet midt i det hele er et ideelt samlingspunkt for hele flokken, når der skal spises fælles middag. Karen og Svend er det perfekte værtspar, som driver det hele med en stor kærlighed til både stedet og gæsterne. Og det nordvestlige hjørne af Jylland byder på utallige muligheder for spændende udflugter i varieret natur. Vi anbefaler Klitgården på det varmeste og helt uden forbehold! De bedste hilsner Familien Frandsen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Grovfrans
Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig god Bed & Breakfast med masser af fritids-aktiviteter, god morgenmad, dejlige senge og mega rart personale. Det har været et super hyggeligt af være her og kommer med glæde igen! Der er fantastisk natur og hvis man kommer på det rigtige tidpunkt er der udestående udsigt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, emil741r
Anmeldt d. 30. oktober 2018

Vi har gjort brug af samme lejlighed igennem mange år og med forskellige hold børnebørn. Det er hver gang en succes ikke mindst på grund af Karen og Svend, som formår at være nærværende og interesserede - også når de har susende travlt.
Geder og kaniner samt en glimrende legeplads giver mange gode timer.
Vi kommer også gerne alene og bruger Klitgården som refugium.

Dato for ophold: juni 2018
2  Tak, Scenic55305379385
Anmeldt d. 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt Klitgården / Karen & Svend igennem 16 år - vi startede med at bo i de hyggelige værelser på 1. salen , og har boet i de fantastiske lejligheder med udsigt over bl. a. Vesterhavet
Vores nu voksne børn har altid nydt hver eneste ferie med alle dyrene, Karens altid gode morgenmad og Svend &!Karens gode og hyggelige snakke.
I år var det atter vores venner fra England, der foreslog et ophold i det nordjydske. Som altid fremragende! Stedet kan varmt anbefales!

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, maybritvnielsen
Anmeldt d. 2. september 2018

Velfungerende hytte med plads til os 5 overnattende, hytten var godt brugt, men pæn og ren, vi betalte en billig pris for vores weekend og vi fik hvad vi forventede til prisen og lidt til så vi benytter gerne klitgården igen.

Dato for ophold: september 2018
1  Tak, Pia P