Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig god Bed & Breakfast med masser af fritids-aktiviteter, god morgenmad, dejlige senge og mega rart personale. Det har været et super hyggeligt af være her og kommer med glæde igen! Der er fantastisk natur og hvis man kommer på det rigtige tidpunkt er der udestående udsigt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, emil741r
Anmeldt d. 30. oktober 2018

Vi har gjort brug af samme lejlighed igennem mange år og med forskellige hold børnebørn. Det er hver gang en succes ikke mindst på grund af Karen og Svend, som formår at være nærværende og interesserede - også når de har susende travlt.
Geder og kaniner samt en glimrende legeplads giver mange gode timer.
Vi kommer også gerne alene og bruger Klitgården som refugium.

Dato for ophold: juni 2018
2  Tak, Scenic55305379385
Anmeldt d. 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt Klitgården / Karen & Svend igennem 16 år - vi startede med at bo i de hyggelige værelser på 1. salen , og har boet i de fantastiske lejligheder med udsigt over bl. a. Vesterhavet
Vores nu voksne børn har altid nydt hver eneste ferie med alle dyrene, Karens altid gode morgenmad og Svend &!Karens gode og hyggelige snakke.
I år var det atter vores venner fra England, der foreslog et ophold i det nordjydske. Som altid fremragende! Stedet kan varmt anbefales!

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, maybritvnielsen
Anmeldt d. 2. september 2018

Velfungerende hytte med plads til os 5 overnattende, hytten var godt brugt, men pæn og ren, vi betalte en billig pris for vores weekend og vi fik hvad vi forventede til prisen og lidt til så vi benytter gerne klitgården igen.

Dato for ophold: september 2018
1  Tak, Pia P
Anmeldt d. 2. september 2018

Klitgården er min families foretrukne famile-ferie-sted i Danmark! Trods det, at vi har været to uger på hotelophold i Grækenland forinden, så siger min datter på 9 år til mig, da vi kommer til Klitgården: "Mor, næste år, vil jeg KUN op til Karen og Svend - det er rigtig ferie". Her er plads og rummelighed for alle. Jeg har også min store datter på 12 år med en uge heroppe. Hun er multihandicappet og sidder i kørestol. Hun elsker denne ferie. Karen og Svend, som driver stedet har et kæmpe hjerte for alle. Lejlighederne er i virkelig god stand, og gården ligger ganske tæt på Nørlev strand. Børnene kan ride og hjælpe til med Karen og Svend´s ponyer og der er også kaniner og geder. Eneste fare er, at det er stærkt vanedannende, at komme på ferie på Klitgården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Dorte B