Anmeldt d. 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt Klitgården / Karen & Svend igennem 16 år - vi startede med at bo i de hyggelige værelser på 1. salen , og har boet i de fantastiske lejligheder med udsigt over bl. a. Vesterhavet
Vores nu voksne børn har altid nydt hver eneste ferie med alle dyrene, Karens altid gode morgenmad og Svend &!Karens gode og hyggelige snakke.
I år var det atter vores venner fra England, der foreslog et ophold i det nordjydske. Som altid fremragende! Stedet kan varmt anbefales!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, maybritvorbjergn2018
Anmeldt d. 2. september 2018

Velfungerende hytte med plads til os 5 overnattende, hytten var godt brugt, men pæn og ren, vi betalte en billig pris for vores weekend og vi fik hvad vi forventede til prisen og lidt til så vi benytter gerne klitgården igen.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Pia P
Anmeldt d. 2. september 2018

Klitgården er min families foretrukne famile-ferie-sted i Danmark! Trods det, at vi har været to uger på hotelophold i Grækenland forinden, så siger min datter på 9 år til mig, da vi kommer til Klitgården: "Mor, næste år, vil jeg KUN op til Karen og Svend - det er rigtig ferie". Her er plads og rummelighed for alle. Jeg har også min store datter på 12 år med en uge heroppe. Hun er multihandicappet og sidder i kørestol. Hun elsker denne ferie. Karen og Svend, som driver stedet har et kæmpe hjerte for alle. Lejlighederne er i virkelig god stand, og gården ligger ganske tæt på Nørlev strand. Børnene kan ride og hjælpe til med Karen og Svend´s ponyer og der er også kaniner og geder. Eneste fare er, at det er stærkt vanedannende, at komme på ferie på Klitgården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Dorte B
Anmeldt d. 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi overnattede på Klitgaarden i forbindelse med et håndboldstævne i nærheden. Det var en dejlig oplevelse i skønne naturlige omgivelser. Der er fred og ro og landlig idyl. Vi fik Karens dejlige morgenmad. Søde værter.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 82jetteb
Anmeldt d. 25. april 2017 fra mobile enheder

Dejlige mennesker og fantastiske omgivelser. Rigtig lækkert sted at holde ferie I gå afstand til stranden.
Svend og Karen er hyggelige og altid frisk på en hyggelig stund ...
Kan helt klart anbefales

Dato for ophold: april 2017