Anmeldt d. 2. september 2018

Klitgården er min families foretrukne famile-ferie-sted i Danmark! Trods det, at vi har været to uger på hotelophold i Grækenland forinden, så siger min datter på 9 år til mig, da vi kommer til Klitgården: "Mor, næste år, vil jeg KUN op til Karen og Svend - det er rigtig ferie". Her er plads og rummelighed for alle. Jeg har også min store datter på 12 år med en uge heroppe. Hun er multihandicappet og sidder i kørestol. Hun elsker denne ferie. Karen og Svend, som driver stedet har et kæmpe hjerte for alle. Lejlighederne er i virkelig god stand, og gården ligger ganske tæt på Nørlev strand. Børnene kan ride og hjælpe til med Karen og Svend´s ponyer og der er også kaniner og geder. Eneste fare er, at det er stærkt vanedannende, at komme på ferie på Klitgården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Dorte B
Anmeldt d. 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi overnattede på Klitgaarden i forbindelse med et håndboldstævne i nærheden. Det var en dejlig oplevelse i skønne naturlige omgivelser. Der er fred og ro og landlig idyl. Vi fik Karens dejlige morgenmad. Søde værter.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 82jetteb
Anmeldt d. 25. april 2017 fra mobile enheder

Dejlige mennesker og fantastiske omgivelser. Rigtig lækkert sted at holde ferie I gå afstand til stranden.
Svend og Karen er hyggelige og altid frisk på en hyggelig stund ...
Kan helt klart anbefales

Dato for ophold: april 2017
2  Tak, Sightseer707065
Anmeldt d. 17. juli 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted. Vi boede i den lille hytte. Der var lige plads til to, men vi behøvede ikke mere, da vi kunne lave mad indenfor. Gode priser og dejlig atmosfære. Ligger i et flot naturområde, og tæt på mange seværdigheder. Mange loppemarkeder i området især syd for skallerup klit. Karen var en god guide.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, 583lenal
Anmeldt d. 23. maj 2016

Vores værelser/ lejlighed var over al forventning. Og så Karens morgenbord med
hjemmebag, hjemmelavet marmelade, ja alt hvad man kunne drømme om - det var superlækkert.
Derudover brugte Karen tid på at orientere os om områdets historie og geologi - meget
spændende.
Besøg Klitgården, det vil I ikke fortryde!

Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner