Anmeldt d. 25. april 2017 fra mobile enheder

Dejlige mennesker og fantastiske omgivelser. Rigtig lækkert sted at holde ferie I gå afstand til stranden.
Svend og Karen er hyggelige og altid frisk på en hyggelig stund ...
Kan helt klart anbefales

Dato for ophold: april 2017
2  Tak, Sightseer707065
Anmeldt d. 17. juli 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted. Vi boede i den lille hytte. Der var lige plads til to, men vi behøvede ikke mere, da vi kunne lave mad indenfor. Gode priser og dejlig atmosfære. Ligger i et flot naturområde, og tæt på mange seværdigheder. Mange loppemarkeder i området især syd for skallerup klit. Karen var en god guide.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, 583lenal
Anmeldt d. 23. maj 2016

Vores værelser/ lejlighed var over al forventning. Og så Karens morgenbord med
hjemmebag, hjemmelavet marmelade, ja alt hvad man kunne drømme om - det var superlækkert.
Derudover brugte Karen tid på at orientere os om områdets historie og geologi - meget
spændende.
Besøg Klitgården, det vil I ikke fortryde!

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, dorritstroemhansen
Anmeldt d. 7. maj 2016

Vi overnattede dennegang i hytten - så lækkert istandsat og rigtig hyggelig - og så morgenmad med Karens nybagte boller og hjemmelavede marmelade m.v. Uhm En dejlig tur til den nærliggende Nørlev Strand kan varmt anbefales, og i Lønstrup er der masser ad muligheder for at finde et sted at spise til aften, eller få en lækker is, hvis det er det, man trænger til.

Værelsestip: Der er et virkelig godt handicapværelse/lejlighed hos Karen og Svend
Tak, Birthe J
Anmeldt d. 2. maj 2016

Hyggelige lejligheder - Klitgården er et besøg værd. Er børnevenligt.

Rigtig gode lejligheder. God udsigt - kaniner- geder- heste. Du skulle besøge stedet. PS deres handicaplejligheder kan også anbefales

Værelsestip: Gå ind på Klitgårdens hjemmeside og se værelserne
  • Rejsetype: Rejste med venner