Anmeldt d. 17. juli 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted. Vi boede i den lille hytte. Der var lige plads til to, men vi behøvede ikke mere, da vi kunne lave mad indenfor. Gode priser og dejlig atmosfære. Ligger i et flot naturområde, og tæt på mange seværdigheder. Mange loppemarkeder i området især syd for skallerup klit. Karen var en god guide.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, 583lenal
Anmeldt d. 23. maj 2016

Vores værelser/ lejlighed var over al forventning. Og så Karens morgenbord med
hjemmebag, hjemmelavet marmelade, ja alt hvad man kunne drømme om - det var superlækkert.
Derudover brugte Karen tid på at orientere os om områdets historie og geologi - meget
spændende.
Besøg Klitgården, det vil I ikke fortryde!

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, dorritstroemhansen
Anmeldt d. 7. maj 2016

Vi overnattede dennegang i hytten - så lækkert istandsat og rigtig hyggelig - og så morgenmad med Karens nybagte boller og hjemmelavede marmelade m.v. Uhm En dejlig tur til den nærliggende Nørlev Strand kan varmt anbefales, og i Lønstrup er der masser ad muligheder for at finde et sted at spise til aften, eller få en lækker is, hvis det er det, man trænger til.

Værelsestip: Der er et virkelig godt handicapværelse/lejlighed hos Karen og Svend
Tak, Birthe J
Anmeldt d. 2. maj 2016

Hyggelige lejligheder - Klitgården er et besøg værd. Er børnevenligt.

Rigtig gode lejligheder. God udsigt - kaniner- geder- heste. Du skulle besøge stedet. PS deres handicaplejligheder kan også anbefales

Værelsestip: Gå ind på Klitgårdens hjemmeside og se værelserne
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Lone N
Anmeldt d. 24. marts 2016

Jeg har brugt ti dage på skriveophold i forbindelse med min bog om Anne Dorte Michelsen. Jeg har sjældent oplevet større venlighed og gæstfrihed. Alt var skønt. Stedet er optimalt fro familier. Der er dyr og fred og hygge i rige mængder og så er Karens boller en historie for sig.

Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste alene