Anmeldt d. 2. maj 2016

Hyggelige lejligheder - Klitgården er et besøg værd. Er børnevenligt.

Rigtig gode lejligheder. God udsigt - kaniner- geder- heste. Du skulle besøge stedet. PS deres handicaplejligheder kan også anbefales

Værelsestip: Gå ind på Klitgårdens hjemmeside og se værelserne
Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Lone N
Anmeldt d. 24. marts 2016

Jeg har brugt ti dage på skriveophold i forbindelse med min bog om Anne Dorte Michelsen. Jeg har sjældent oplevet større venlighed og gæstfrihed. Alt var skønt. Stedet er optimalt fro familier. Der er dyr og fred og hygge i rige mængder og så er Karens boller en historie for sig.

Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Troels F
Anmeldt d. 24. juli 2015

Klitgården er et fantastisk feriested for store som små. Gården ligger i dejlig skøn natur, og meget tæt på vesterhavet (Nørlev Strand). Lejlighederne er i virkelig god stand og handicapvenlige. På gården er der bl.a. geder, kaniner og heste - som børnene har stor glæde af.
Det er andet år vi er her - bl.a. sammen med min datter på 10 år, som har et svært handicap, og sidder i kørestol. Jeg kan kun sige, at vi kommer igen også næste år. Karen og Svend, der har stedet, indgyder en helt særlig stemning, som gør, at alle føler sig velkomne. I år har vi bl.a. hygget os med at klappe mange kaniner og geder, børnene har været ude og ride (der er også en handicapvenlig rideskole lige om hjørnet) og jeg har også selv været på ridetur på en af Karen og Svend´s heste.
Jeg kan kun sige, at stedet er stærkt vanedannende, hvis du først prøver det!
Vi var på ferie sydpå i varmen inden vi kørte herop i vor sidste ferieuge. Da vi kommer herop, er det første min anden datter på 6 år siger, "dette er den ferie jeg har glædt mig allermest til"!

Værelsestip: Reserver i god tid, da der er rift om stedet!
Dato for ophold: juli 2015
2  Tak, Dorte P
Anmeldt d. 16. juni 2014

Er lige kommet hjem fra en dejlig familie weekend hos Karen og Svend på Klitgården. Fantastisk natur, tæt på Vesterhavet, vidunderligt lys, mange dyr, plads til leg og smukke solnedgange. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2014
2  Tak, Birgitte W
Anmeldt d. 23. november 2013

En vidunderlig perle midt i den nordjyske natur med perfekt service. Dejlige lejligheder, mange dyr og så er der tænkt tilgængelighed for handicappede ind overalt. Er tilgængelighedsmærket i alle 7 kategorier i God Adgang. Har besøgt Klitgården i mange år og det er lige fantastisk hver gang både for voksne og børn. Kan varmt anbefale det til alle.

Dato for ophold: oktober 2013
3  Tak, chanetteh2013