Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com118 US$
Hotels.com118 US$
Priceline118 US$
Travelocity118 US$
Tripadvisor118 US$
FindHotel
Anmeldt d. 20. juni 2022

Har været til flere arrangementer på hotellet. Altid flotte omgivelser, rart personale samt moderne værelser. Kan kun sige knaldgodt serviceniveau med gæsten i centrum - Mit værelse havde hvad jeg skulle bruge samt en okay udsigt over Hjørring torv.

Værelsestip: Mikkel og Christoffer laver vilde cocktails
Dato for ophold: juni 2022
Tak, 545casperh
Christoffer Messmann, Markedsføring hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2022

Hej Casper
Mange tak for din flotte anmeldes, den sætter vi stor pris på. Det var rigtigt hyggeligt at have dig på besøg.

Christoffer Messmann
Receptionist

Anmeldt d. 27. april 2022

God oplevelse at bo på Hotel Phønix i Hjørring. Høflig og venlig personale, og særdeles godt og veludstyret morgenbord. Hotellet er let at finde og placering midt i Hjørring er god hvis byen skal nærmere studeres, hvilket vi denne gang ikke fik brug for, men måske en anden gang hvor vi vil besøge Nordjylland.

Dato for ophold: april 2022
Tak, F4352UUjensl
Birgitte Messmann, Direktør hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2022

Mange tak for din anmeldelse :-) Den sætter vi stor pris på!
Vi ses næste gang I skal til Nordjylland
Birgitte Messmann

Anmeldt d. 9. januar 2022

Super placering centralt i Hjørring.
Dejligt rent.
Slidt og dårlig finish, døre hvor maling skaller af i bunden, gulve hvor klik panelerne har mellemrum.
Lydisolering af rum er ikke god
OK parkerings mulighed

Dato for ophold: januar 2022
Tak, JanN1074
Mikkel Messmann, Gæsteservice/reception hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2022

Hej Jan
Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager den manglende/dårlig finish. Vi er netop nu i gang med at renovere vores værelser, med bæredygtighed i fokus.
Jeg håber vi kan byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 2. december 2021

Dejligt imødekommende og top serviceminded personale, der virkelig bare ville gøre det godt for os gæster!

Derudover prøvede jeg deres morgenmadsbuffet, som bestemt ikke manglede noget som helst! Der var noget til enhver smag!

Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg klart kan anbefale til alle!

Dato for ophold: november 2021
Tak, 790kianp

Hej 790kianp
Tak for de fine ord
Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang

Anmeldt d. 11. oktober 2021

Hotellet er utrolig smuk. Værelserne er chamerende og har en dejlig udstråling. Man sover fantastisk i sengene og puderne er virkelig gode!
Personale er venlige, smilende og meget imødekommende.
Alt i alt, en virkelig god oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, A2822DNmichellep
Birgitte Messmann, Direktør hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2022

Mange tak for din anmeldelse Michelle :-)
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.
Birgitte Messmann