Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com118 US$
Hotels.com118 US$
Priceline118 US$
Travelocity118 US$
Orbitz.com118 US$
Agoda.com118 US$
Anmeldt d. 2. december 2021

Dejligt imødekommende og top serviceminded personale, der virkelig bare ville gøre det godt for os gæster!

Derudover prøvede jeg deres morgenmadsbuffet, som bestemt ikke manglede noget som helst! Der var noget til enhver smag!

Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg klart kan anbefale til alle!

Dato for ophold: november 2021
Tak, 790kianp
Mikkel Messmann, Gæsteservice/reception hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2022

Hej 790kianp
Tak for de fine ord
Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang

Anmeldt d. 11. oktober 2021

Hotellet er utrolig smuk. Værelserne er chamerende og har en dejlig udstråling. Man sover fantastisk i sengene og puderne er virkelig gode!
Personale er venlige, smilende og meget imødekommende.
Alt i alt, en virkelig god oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, A2822DNmichellep
Birgitte Messmann, Direktør hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2022

Mange tak for din anmeldelse Michelle :-)
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 10. oktober 2021

Fremragende besøg på hotel Phønix, kanon personale hvor der bare er styr på tingene, vi blevet taget rigtig godt i mod og vi fik vores værelse med det samme.

Vores værelse var rent og flot pyntede med flotte malerier, og sengene var rigtig behagelig at sove i.

En oplevelse uden lige, helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, marcopY7610CL

Mange tak for din anmeldelse Marco
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 2. august 2021

Vi skulle fejre min fars fødselsdag i Nordjylland, og fandt Hotel Phønix på nettet. Efter en hyggelig snak med receptionisten, fik vi bestilt 3 overnatninger til 3 voksne, som vi troede var på en 3 stjerner hotel. Vi fik desværre værelse nr. 313. Værelset var MEGET slidt. Der var støvet og beskidt. Sengen er meget slidt og var desværre kun 1 dobbeltseng + en flytbar ekstraseng, som fungerede rigtig dårligt, jeg har brokket mig over, men desværre intet personale tjekke op på det.
Døren mellem gangen om soveværelset mangler på værelse nr. 313, så vi kunne hører hvor utætte vinduerne var.
Pris og kvalitet hænger på ingen måde sammen.
Super ærgerligt og meget utilfredsstillende.
Jeg kan kun skrive noget positivt om personalet, smilende, thats it..
Desværre kommer vi ikke igen,og vi vil på ingen måde anbefale det til nogen som helst, ikke værd at opleve.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Nulalaaa
Christoffer Messmann, Markedsføring hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2021

Hej
Tak for din feedback, som jeg her gerne vil kommentere:
* Vi er et 3 stjernet hotel, og hvad det indebærer kan man læse på https://hotelstars.dk/da
* Alt er vel relativt, men fakta er at der på værelse 313 er der lagt nyt gulv i foråret. Revnen i brusebadet skal klart repareres.
* Vores ekstra senge er af høj kvalitet, og alle indkøbt i år før sæsonen, men beklager selvfølgelig, hvis den ikke levede op til dine forventninger. Du nævnte det til mig, og jeg ville undersøge, om du ved en fejl havde fået en seng af ældre dato, men du vendte aldrig tilbage i receptionen.
*At der var støvet og beskidt beklager jeg, - og må i den forbindelse sige, at jeg ikke forstår, at I så ikke henvendte jer i receptionen og klagede, for så havde vi haft mulighed for at løse problemet med det samme.
* Der mangler ikke en dør på værelset, den er med vilje fjernet, da vi synes det giver mere plads på værelset uden en dør - og hvad det skulle have med vinduerne at gøre, kan jeg ikke gennemskue.
* Hvis du som du skriver har været så utilfreds, er jeg rigtig ked af at du ikke gjorde opmærksom på det da du var her, for som tidligere nævnt, havde vi så haft mulighed for at gøre noget, og måske ende med at få tilfredse gæster i stedet for som nu utilfredse gæster.
Så mit råd til en anden gang: Hvis man er utilfreds, skal der handles med det samme, på stedet, og ikke vente til bagefter, for så at beklage sig online. Det er nemlig efter min mening unfair, at man ikke får en chance for at ændre en utilfreds gæst til en muligvis tilfreds gæst.
Direktør

Anmeldt d. 7. juli 2021

Vi var blevet henvist til Hotel Phønix fra et andet hotel, hvor der var sket en fejl i vores booking. Men Phønix var en dejlig overraskelse med fine værelser og et venligt personale. Selv om hotellet ligger tæt på banegården, var der meget stille.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 885kurtl
Christoffer Messmann, Markedsføring hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Mange tak for de pæne ord, det sætter vi stor pris på.
Vi er glade for at vi kunne hjælpe jer, og vi håber at se jer én anden gang.