Anmeldt d. 5. juni 2019

Det er et familidrevet hotel. Garni, dvs kun morgenmad - i høj kvalitet. Jeg var der med en busgruppe, hvor vi hver aften fik gourmetmad . Det kan du også få, hvis du holder fest her. Det er billigere end du tror. Jeg giver alle mulige stjerner til mad og personale.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Monskat1
Anmeldt d. 8. april 2019

Et premiumværelse er lidt dyrere og lidt bedre og lidt større. Vores, et hjørneværelse, indeholdt et køleskab med to øl, vand og colaer til fri afbenyttelse. Der var kaffemaskine med kaffe. Et udmærket TV. To noget umagelige stole (ikke hvilestole, for man sidder ret op og ned) og et pænt bord. Pænt stort badeværelse med moderne bruser.
Dobbeltsengen var fin at ligge i, men hjørnestolperne alt for høje nærmest kitchet og dækkede for TVet.
Morgenmaden var alsidig, veltilberedt og bestod af det, der skal være. Æggene var tilpas kogte, mens røræg og pølser ikke smagte af ret meget.
Men resten var fint og i orden.
Fri parkering i gården ganske udmærket.
En overordnet vurdering af værelse: Trænger efterhånden til en overhaling, også på badeværelset. Stolene ikke magelige, hvilket er en fejl. Men værelset lyst og indbydende og godt med plads.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 43finnjean
Anmeldt d. 5. april 2019 fra mobile enheder

Det blev til en enkelt overnatning på det hyggelige hotel, der har atmosfære. Der var pænt og rent med udmærket værelse og bad og toilet. Morgenbuffeten var fin. Hotellet ligger midt i byen og i gåafstand bl. a. til den flotte teaterbygning. Et godt bud på et fint overnatningssted.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 250.756
Anmeldt d. 16. marts 2019 fra mobile enheder

Vi fik fin og god modtagelse og en fint rustikt værelse.
Morgenmaden havde lidt forbedrings potentiale : æggene var lidt kedelige og der var ingen bacon til pga manglende . Brødet juicen pålæg og frugt mv var dog rigtig lækkert

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 293pial
Anmeldt d. 24. januar 2019

Et lille hotel, hvor værelserne har det, der skal til, hvor der er rent, gode madrasser og en fin terrasse hhv. opholdsrum, hvor man kan samles. Personlig og hjemlig omsorg fra personalet.
Det sidste og bedre prik over i'et er de blødkogte æg ved morgenbordet: De er perfekt blødkogte!

Værelsestip: Værelse mod gården var fint.
Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Benedicta P
Christoffer M, Gæsteansvarlig hos Hotel Phønix Hjørring, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2019

Hej Benedicta
Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du havde et godt ophold.
Hilsen
Christoffer Messmann