Anmeldt d. 4. juli 2019 fra mobile enheder

Fik fantastisk smørrebrød og dejlige hjemmelavede lagkager til kom sammen med familien. Maden var rigtig lækker. Rent og pænt over ALT. Fantastisk god service. Meget venlige. Der er bare orden i tingene. Venlige hilsner fra Kaj Petersen. Vidstrup.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, 201kajp
Anmeldt d. 21. maj 2019 fra mobile enheder

En hyggelig og nyrenoveret kro restaurant og værelser. Maden var rigtig lækker og over forventning. Klassiske retter, fint anrettet og masser af smag. Kan varmt anbefalet Hjørring Kro - også at overnatte.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, AndersRD
Anmeldt d. 15. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig hyggelig kro, med super service og lækre værelser. Spiste aftensmad på kroen også, da jeg havde læst at de skulle have et godt stjerneskud!!! Men her blev jeg desværre lidt skuffet. Alt for meget dressing, og friskfanget friturestegt fisk, øv!!
Men trækker ikke ned af den grund, for rammerne var dejlige, og jeg sov fantastisk!!

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bryan888888888888
Anmeldt d. 13. april 2019

Vi har idag været til fødselsdagsfest på Hjørring Kro, der fik vi en fantastisk 3 retters menu, Super lækker forret, hovedret og dessert. God servering ingen ventetid, positiv personale. Vinen var også perfekt til menuen.

Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, pbn2015
Anmeldt d. 25. januar 2019

Fint hotel med en meget bekvem beliggenhed. Nem adgang fra motorvejen, og hurtig adgang til byen.
Jeg var der på en enkel overnatning i forbindelse med mødeaktiver. Værelser rent og nydeligt, passende i størrelse, og et fint badeværelse.
Venligt personale ved både ankomst og ved den fine morgenmadsbuffet. Et fint forhold mellem pris og kvalitet.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger