Anmeldt d. 21. maj 2019 fra mobile enheder

En hyggelig og nyrenoveret kro restaurant og værelser. Maden var rigtig lækker og over forventning. Klassiske retter, fint anrettet og masser af smag. Kan varmt anbefalet Hjørring Kro - også at overnatte.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, AndersRD
Anmeldt d. 15. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig hyggelig kro, med super service og lækre værelser. Spiste aftensmad på kroen også, da jeg havde læst at de skulle have et godt stjerneskud!!! Men her blev jeg desværre lidt skuffet. Alt for meget dressing, og friskfanget friturestegt fisk, øv!!
Men trækker ikke ned af den grund, for rammerne var dejlige, og jeg sov fantastisk!!

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bryan888888888888
Anmeldt d. 13. april 2019

Vi har idag været til fødselsdagsfest på Hjørring Kro, der fik vi en fantastisk 3 retters menu, Super lækker forret, hovedret og dessert. God servering ingen ventetid, positiv personale. Vinen var også perfekt til menuen.

Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, pbn2015
Anmeldt d. 25. januar 2019

Fint hotel med en meget bekvem beliggenhed. Nem adgang fra motorvejen, og hurtig adgang til byen.
Jeg var der på en enkel overnatning i forbindelse med mødeaktiver. Værelser rent og nydeligt, passende i størrelse, og et fint badeværelse.
Venligt personale ved både ankomst og ved den fine morgenmadsbuffet. Et fint forhold mellem pris og kvalitet.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 278gertc
Anmeldt d. 22. januar 2019

Vi var et selskab på 10 som bestillede den lille sal på Hjørring Kro lørdag den 19 januar.Vi blev mødt velkommen af en hyggelig og smilende tjener.Lokale er perfekt til et mindre selskab, smukt indrette med egen indgang og toilet . Rent og pænt over det hele. Vi fik forskelige foretter og hoved retter, alle retterne var virkelig smukt anrettet og store porsjoner .Alle var enige om at maden smagte dejligt. Priserne er forholdsvis lave til middels.Jeg er ikke i tvil her kommer jeg til at booke igen.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger