“Welness”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Welness”
Anmeldt 11. april 2017

Vi var på et welnes ophold med 2 overnatninger. Fuld forplejning. Adgang til Romulus og massage. Alt med i prisen. Vi har gjort det før. Til sommer skal vi en uge til derop. Vi holder af stedet, naturen og det stedet kan tilbyde os.

• Overnattede April 2017, rejste som et par
Tak, 1301Dorte
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 12. april 2017
Kære 1301Dorte

Tak for anmeldelsen og besøget.
Vi ses til sommer. Vi glæder os til at se jer igen :)

Påskehilsner fra Pia i receptionen.
Skriv en anmeldelse

650 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (76)
Dato | Vurdering
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Anmeldt 11. april 2017

Virkelig lækkert hus, - der er det der skal være. Et center med alle mulige aktiviteter, - der er noget for enhver smag. Både store og små kan more sig eller konkurrere. Venlig og imødekommende personale overalt.

• Overnattede April 2017, rejste med familie
Tak, Myrna K
Hej Myrna K.

Tak for din flotte anmeldelse.
Håber vi ses igen.

De bedste hilsner fra Pia i receptionen.
Gørlev, Danmark
Anmeldt 6. april 2017

Der er noget for alle, vi var tre generationer af sted og alle havde en skøn ferie.
Dejligt hus hvor alt er rent og pænt når man ankommer.
Masser af aktiviteter hvor vi blandt andet prøvede laser skydning som noget nyt og det var sjovt.
For voksne kan sauna gus anbefales.
Ridetur langs havet var en stor oplevelse for de unge.

• Overnattede April 2017, rejste med familie
Tak, pjensen750
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 7. april 2017
Hej pjensen750

Tusind tak for besøget til jer alle.
Skønt at høre, at alle 3 generationer havde en skøn ferie.

Vi håber at se jer igen en anden god gang.

Hilsner fra Pia i receptionen.
Vils, Danmark
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
Anmeldt 28. marts 2017

Det kan nok ikke blive bedre, når det var 19. gang vi kørte derfra den 27. marts 2017. Eller hvad tror I:-)
Vi er allerede klar til næste gang. Så er der bare gang i den for hele familien. Vi råhygger på vore weekender i Skallerup. Der er alt hvad hjertet kan begære, både for store og små.

Værelsestip: Ring og få personlig vejledning, eller kig på kortet på hjemmesiden.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Marts 2017, rejste med familie
Tak, ravnb0rg56
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 29. marts 2017
Hej ravnb0rg56

Tak for den flotte anmeldelse. Den varmer :)
Vi vil glæde os til at se jer igen for 20. gang - forhåbentlig :)

Venlige hilsner Pia, receptionen.
Jelling, Danmark
Anmeldt 22. marts 2017

Vi vælger årligt at holde vores familietur i Skallerup. Vi har prøvet mange andre steder, men Skallerup slår alt, synes vi. Der er plads til os alle i et F12 hus, det ligger lige ud til Vesterhavet. Og vi sætter stor pris på de mange forskellige aktiviteter, vi kan deltage i, der er noget for enhver smag til store og små. Og personalet er ALLE smilende, søde og hjælpsomme. Jeg kunne fortsætte længe med at dele roser ud, men foreslår i stedet, at man prøver at besøge Skallerup Seaside Resort. Der ER dejligt !!

• Overnattede Marts 2017, rejste med familie
Tak, basse2017
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 23. marts 2017
Hej basse2017

Tusind tak for din anmeldelse og samtidig din anbefaling :)

Med tanke på din overskrift, vil jeg blot sige, at vi her i Skallerup håber,
at vi snart ser jeres familie igen. På gensyn :)

De bedste hilsner fra Pia i receptionen.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
13.3 km væk
20 anmeldelser
20.5 km væk
Dayz Grønhøj Strand Resort
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Ejendom: Skallerup Seaside Resort
Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisklasse (pr. overnatning): 595 kr.-981 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 272
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
272 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af 2 Travellers´ Choise Awards i 2015 og 2016. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?