“Skallerup - et sted, man gerne snart vil tilbage til :)”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Skallerup Seaside Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Jelling, Danmark
1 anmeldelse
“Skallerup - et sted, man gerne snart vil tilbage til :)”
Anmeldt 22. marts 2017

Vi vælger årligt at holde vores familietur i Skallerup. Vi har prøvet mange andre steder, men Skallerup slår alt, synes vi. Der er plads til os alle i et F12 hus, det ligger lige ud til Vesterhavet. Og vi sætter stor pris på de mange forskellige aktiviteter, vi kan deltage i, der er noget for enhver smag til store og små. Og personalet er ALLE smilende, søde og hjælpsomme. Jeg kunne fortsætte længe med at dele roser ud, men foreslår i stedet, at man prøver at besøge Skallerup Seaside Resort. Der ER dejligt !!

• Overnattede Marts 2017, rejste med familie
Tak, basse2017
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 23. marts 2017
Hej basse2017

Tusind tak for din anmeldelse og samtidig din anbefaling :)

Med tanke på din overskrift, vil jeg blot sige, at vi her i Skallerup håber,
at vi snart ser jeres familie igen. På gensyn :)

De bedste hilsner fra Pia i receptionen.
Skriv en anmeldelse

650 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (76)
Dato | Vurdering
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 18. marts 2017

Et rigtig godt wellness ophold 2 overnatninger med adgang til Romulus hver dag,
Dejlig morgenbord og brunch på den sidste dag. rigtig god 5 retters middag i hyggelige omgivelse. Luksus lejligheden en E2 var skøn med udsigt over havet og godt indrettet,
Det der gjorde opholdet til en dejlig oplevelse var personalet lige fra ankomsten i receptionen til Romulus og i spisestederne, alle var glade for deres arbejdsplads hvilket kunne mærkes på service niveauet, hvilket igen kun kan betyde en god ledelse.
vi kommer gerne igen.

• Overnattede Marts 2017, rejste som et par
Tak, Leif B
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 20. marts 2017
Hej Leif B

Tusind tak for besøget og tak for den fine hilsen.
Den vil jeg viderebringe til mine kolleger.

Håber vi ser jer igen.

De bedste hilsner fra Pia i receptionen.
Tranbjerg, Danmark
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 17. marts 2017

Så har vi været i Skallerup igen, igen... Denne gang med sne og sol i marts måned.
Dejlig natur, dejlige huse og dejlige faciliteter. Denne gang med forældre og de nød hvert sekund.
Vi kommer igen sidst i september 2017 og fejrer 60 års fødselsdag med hele familien. Er også ved at arrangere tøse-tur, hvor vi skal have "hele forkælelses-pakken"..
Joh, Skallerup er et sted man vender tilbage til år efter år... HER ER SKØNT!!!

Værelsestip: Husene er rummelige, F12 er luxus for 4-6 personer. F12 har 2 sofaer i stuen.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Marts 2017, rejste med familie
Tak, Ann K
Hej Ann K.

Hvor er det fantastisk læsning. Tusind tak.
Vi vil glæde os til at se jer igen både på tøsetur og til familiefødselsdag :)

Tak og på gensyn.

Pia, receptionen.
1 anmeldelse
Anmeldt 14. marts 2017

Det perfekte feriested for en familie med børn og voksne i alle aldre. Fantastisk service og aktiviteter og lige på kanten af Vesterhavet. Ved vores syvende besøg ankom vi (for første gang) til et hus der desværre ikke var rengjort tilfredsstillende. Receptionen sendte straks en servicemedarbejder der ordnede det mens vi var i badelandet. Top service !!

• Overnattede Februar 2017, rejste med familie
Tak, Thomas P
SkallerupSeaside, Receptionen hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 15. marts 2017
Hej Thomas P.

Tusind tak for besøget og tak for de pæne ord.
Dejligt familien har hygget sig.
Håber vi ses igen :)

Med venlig hilsen
Pia, receptionen.
Bidrager på niveau 3
10 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

En del af min familie besøger Skallerup Seaside Resort hvert år og er meget store fortalere herfor! Og det kan ikke undgå at vække ens nysgerrighed...

Med bind for øjnene blev jeg kørt afsted af min kæreste på min fødselsdag i 2016 da jeg blev 30. Da jeg tog det af holdt vi foran Skallerup skiltet! Herefter havde jeg store forventninger til Romulus - og jeg blev ikke skuffet!! :) :)

Vi tilbragte flere timer herinde og jeg nød godt af både en ansigtsbehandling og massage! En sød dame kom og overraskede mig begge gange - og gjorde et godt stykke arbejde! En herlig ekstra overraskelse fra kæresten...

Omgivelserne er fantastiske og autentiske, stemningen er skøn og man kan ikke undgå at komme helt ned i gear! Dejlig liggestole hvor man lige kan lukke øjnene lidt og drømme sig hen.

De 4 "stjerner" gives istedet for 5 pga at jeg mangler at se mere af stedet før jeg kan give fuld score, men tvivler ikke på at stedet har meget mere godt at byde på!

Overnattede April 2016, rejste som et par
Tak, Charlotte D
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelse, 10. marts 2017
Hej Charlotte D.

Sikke en dejlig overraskelse på ens 30-års fødselsdag :)
Vi er glade for at høre, at Romulus levede op til dine forventninger,
og I havde nogle skønne timer sammen derinde.
Vi håber at se jer igen, hvor I måske kan opleve,
hvad resten af feriecentret har at byde på :)

De bedste hilsner Pia, receptionen.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
13.3 km væk
20 anmeldelser
20.5 km væk
Dayz Grønhøj Strand Resort
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Ejendom: Skallerup Seaside Resort
Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisklasse (pr. overnatning): 595 kr.-981 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 272
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
272 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af 2 Travellers´ Choise Awards i 2015 og 2016. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?