“Igen & igen”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Skallerup Seaside Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Anmeldt 17. marts 2017

Så har vi været i Skallerup igen, igen... Denne gang med sne og sol i marts måned.
Dejlig natur, dejlige huse og dejlige faciliteter. Denne gang med forældre og de nød hvert sekund.
Vi kommer igen sidst i september 2017 og fejrer 60 års fødselsdag med hele familien. Er også ved at arrangere tøse-tur, hvor vi skal have "hele forkælelses-pakken"..
Joh, Skallerup er et sted man vender tilbage til år efter år... HER ER SKØNT!!!

Værelsestip: Husene er rummelige, F12 er luxus for 4-6 personer. F12 har 2 sofaer i stuen.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2017, rejste med familie
Tak, Ann K
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. marts 2017

Hej Ann K.

Hvor er det fantastisk læsning. Tusind tak.
Vi vil glæde os til at se jer igen både på tøsetur og til familiefødselsdag :)

Tak og på gensyn.

Pia, receptionen.

Anmeldt 14. marts 2017

Det perfekte feriested for en familie med børn og voksne i alle aldre. Fantastisk service og aktiviteter og lige på kanten af Vesterhavet. Ved vores syvende besøg ankom vi (for første gang) til et hus der desværre ikke var rengjort tilfredsstillende. Receptionen sendte straks en servicemedarbejder der ordnede det mens vi var i badelandet. Top service !!

• Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Thomas P
SkallerupSeaside, Receptionen hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. marts 2017

Hej Thomas P.

Tusind tak for besøget og tak for de pæne ord.
Dejligt familien har hygget sig.
Håber vi ses igen :)

Med venlig hilsen
Pia, receptionen.

Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

En del af min familie besøger Skallerup Seaside Resort hvert år og er meget store fortalere herfor! Og det kan ikke undgå at vække ens nysgerrighed...

Med bind for øjnene blev jeg kørt afsted af min kæreste på min fødselsdag i 2016 da jeg blev 30. Da jeg tog det af holdt vi foran Skallerup skiltet! Herefter havde jeg store forventninger til Romulus - og jeg blev ikke skuffet!! :) :)

Vi tilbragte flere timer herinde og jeg nød godt af både en ansigtsbehandling og massage! En sød dame kom og overraskede mig begge gange - og gjorde et godt stykke arbejde! En herlig ekstra overraskelse fra kæresten...

Omgivelserne er fantastiske og autentiske, stemningen er skøn og man kan ikke undgå at komme helt ned i gear! Dejlig liggestole hvor man lige kan lukke øjnene lidt og drømme sig hen.

De 4 "stjerner" gives istedet for 5 pga at jeg mangler at se mere af stedet før jeg kan give fuld score, men tvivler ikke på at stedet har meget mere godt at byde på!

Overnattede: April 2016, rejste som par
Tak, Charlotte D
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. marts 2017

Hej Charlotte D.

Sikke en dejlig overraskelse på ens 30-års fødselsdag :)
Vi er glade for at høre, at Romulus levede op til dine forventninger,
og I havde nogle skønne timer sammen derinde.
Vi håber at se jer igen, hvor I måske kan opleve,
hvad resten af feriecentret har at byde på :)

De bedste hilsner Pia, receptionen.

Anmeldt 7. marts 2017 fra mobile enheder

Super fint og fantastisk sted med noget for alle familiemedlemmer.
God afslappet stemning, smukke omgivelser og fantastiskt personale.. vi nød det hele. Romulus er lækkert, jeres app gør det nemt at booke sig ind på de forskellige aktiviteter.. selv om der kan være mange mennesker føles det ikke som crowded.. Alt i alt kunne ikke være bedre..

Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Ullas1973
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. marts 2017

Hej Ullas1973

Hvor er det dejligt at høre, at I har haft det godt.
Tusind tak for besøget og på gensyn, håber vi :)

De bedste hilsner Pia, receptionen.

Anmeldt 1. marts 2017

Vinterferie i Skallerup Seaside Resort er en tradition for os. Familien nyder altid roen og opholdet i det skønne hus, midt i naturen ved Vesterhavet. Vi elsker at boltre os i vandlandet og deltage i nogle af de mange aktiviteter, som tilbydes på stedet. En lækker afslapningstur i Romulus er også altid en del af vores ferier i Skallerup.
Om ikke før, så vender vi tilbage igen næste vinter.

• Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Johnny T
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. marts 2017

Hej Johnny T.
Tak for besøget og tak for anmeldelsen.
Vi er glade for at høre, at familien har hygget sig.
Og vi glæder os til at se jer til næste vinter, omend vi håber, at det bliver før ;o)
Venlig hilsen Pia, receptionen.

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
9,7 km væk
Feriehotel Tannishus
Nr. 1 af 4 i Tversted
46 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisområde: 572 kr.-2.499 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 282
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
282 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård, fitnesscenter og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af Travellers´ Choise Awards i 2015, 2016 og 2017. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?