“Endnu en herlig ferie”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Skallerup Seaside Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Anmeldt 1. marts 2017

Vinterferie i Skallerup Seaside Resort er en tradition for os. Familien nyder altid roen og opholdet i det skønne hus, midt i naturen ved Vesterhavet. Vi elsker at boltre os i vandlandet og deltage i nogle af de mange aktiviteter, som tilbydes på stedet. En lækker afslapningstur i Romulus er også altid en del af vores ferier i Skallerup.
Om ikke før, så vender vi tilbage igen næste vinter.

Tak, Johnny T
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. marts 2017

Hej Johnny T.
Tak for besøget og tak for anmeldelsen.
Vi er glade for at høre, at familien har hygget sig.
Og vi glæder os til at se jer til næste vinter, omend vi håber, at det bliver før ;o)
Venlig hilsen Pia, receptionen.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skallerup Seaside Resort
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Dette var vores første besøg til Skallerup Feriecenter, og det blir ikke sidste gang næste gang må vi dog ha far/pappa med os...! ❤
En helt fantastisk gøy og koselig måte å holde ferie på både for voksne og barn. Masse muligheder og gode tilbud som både er sjov, spændende og hyggelig.
En rigtig god service uanset hvem af de ansatte man henvendte sig til...!
Jeg anbefaler 100% dette sted....!

Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Kristina J

Hej Kristina J.
Hvor er det dejligt at høre. Tak for din flotte anmeldelse og besøget.
Det vil være os en fornøjelse at kunne byde jer velkommen tilbage -
forhåbentlig inden så længe ;o)
Med venlig hilsen Pia, receptionen.

Anmeldt 24. februar 2017 fra mobile enheder

Meget servicemindet personale - stor ros for altid at ville hjælpe og gøre ens ophold fantastisk. Mange aktiviteter at tage sig til. Det bedste feriecenter i DK samlet set. Andre steder har måske et større badeland eller større legeland, men her er hvad der skal til og det føles aldrig overrendt. Vi kommer gerne igen.

Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, frandsen2

Hej frandsen2
Tak for din anmeldelse og din ros :)
Vi håber at se jer igen.
De bedste hilsner Pia fra receptionen.

Anmeldt 22. februar 2017

Vi var afsted på en kort vinterferie i uge 7 og er i snit i Skallerup Klit 1 - 2 gange om året og det er altid en god oplevelse. Faciliteterne (både huse og centeret) er i tip - top stand og man kan se at der bliver investeret i feriecentret. Altid glade og hjælpsomme medarbejdere som kun gør det til en endnu bedre oplevelse. Og så er det bare super med muligheden for en gåtur ved Vesthavet og så samtidig have alle tilbuddene i Skallerup Klit lige ved hånden.

Tak, Anne-Luise Skov J
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. marts 2017

Hej Anne-Luise Skov J.

Tusind tak for din anmeldelse og besøgene.
Ja, man behøver aldrig kede sig i Skallerup :)
På forhåbentlig snarligt gensyn.

Med venlig hilsen Pia, receptionen

Anmeldt 22. februar 2017

Det er etfantastisk sted at være og have tre unge fra 14til 18 med. Der var aktiviteterdekunne bruge allefiredage vi var der. Huset var lækkert ogfint gjort rent ved ankomsten. Selvom der var mange huse der var beboet føltes det ikke som overfyldt på aktivitets stederne,

Værelsestip: Huse af typen s6 er gode til familier på 6 personer.
Tak, Finn B
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017

Hej Finn B.

Tak for besøget.
Det glæder os at I havde en dejlig ferie.
Vi håber at se jer igen :)

Venlig hilsen Pia, receptionen.

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
13.3 km væk
Aalbæk Gl Kro
Nr. 1 af 1 i Ålbæk
92 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisområde: 598 kr.-1.191 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 272
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
272 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af 2 Travellers´ Choise Awards i 2015 og 2016. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?