“Altid dejligt at komme til Skallerup Klit!”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Skallerup Seaside Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Anmeldt 22. februar 2017

Vi var afsted på en kort vinterferie i uge 7 og er i snit i Skallerup Klit 1 - 2 gange om året og det er altid en god oplevelse. Faciliteterne (både huse og centeret) er i tip - top stand og man kan se at der bliver investeret i feriecentret. Altid glade og hjælpsomme medarbejdere som kun gør det til en endnu bedre oplevelse. Og så er det bare super med muligheden for en gåtur ved Vesthavet og så samtidig have alle tilbuddene i Skallerup Klit lige ved hånden.

Tak, Anne-Luise Skov J
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. marts 2017

Hej Anne-Luise Skov J.

Tusind tak for din anmeldelse og besøgene.
Ja, man behøver aldrig kede sig i Skallerup :)
På forhåbentlig snarligt gensyn.

Med venlig hilsen Pia, receptionen

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skallerup Seaside Resort
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 22. februar 2017

Det er etfantastisk sted at være og have tre unge fra 14til 18 med. Der var aktiviteterdekunne bruge allefiredage vi var der. Huset var lækkert ogfint gjort rent ved ankomsten. Selvom der var mange huse der var beboet føltes det ikke som overfyldt på aktivitets stederne,

Værelsestip: Huse af typen s6 er gode til familier på 6 personer.
Tak, Finn B
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017

Hej Finn B.

Tak for besøget.
Det glæder os at I havde en dejlig ferie.
Vi håber at se jer igen :)

Venlig hilsen Pia, receptionen.

Anmeldt 22. februar 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte romulus i går (21.feb 2017), 2 voksne og 2 børn. 810kr.

Jeg har reklameret godt for Jer, da vi havde en god oplevelse sidst (13.dec 2016) Men denne gang var helhedsoplevelsen mindre god. Der var for mange mennesker inde i romulus denne aften. Dette medførte at der var for lidt plads i omklædningsrummet. Personalet var samtidig fraværende, hvilket resulterede i at omklædningsrummet var uhygiejnisk, beskidt, der lå brugte håndklæder over det hele og lang kø for at komme i bad.

Vi skulle hele tiden vente for at komme i diverse varmtvandsbassiner, da der var kø.
Det var også flere gange, at bassinerne var overfyldte. Om det skyldtes, at folk ikke gad stå i kø, eller de ikke havde set skiltene, ved jeg ikke, men personalet var ikke til stede for at guide.

Jeg spurgte udtrykkeligt ved ankomst, om vi blev kaldt på før saunagus og svaret var "Ja". Det var nemlig tilbudet om denne aktivitet, saunagus, der gjorde at vi valgte Jer frem for The Reef.

Da jeg senere om aftenen spurgte hvornår der var saunagus, fik jeg at vide, at det havde været og at I havde gået rundt og kaldt på folk før aktiviteten startede. Vi var desværre 2 voksne og 2 børn der ikke fik denne information. Meget skuffende. Jeg fik besked fra personalet om, at vi bare kunne komme igen, dagen efter, i vandland, da der igen er saunagus.
Vi købte wellness og ikke vandland!

Da vi har givet samme pris 13.dec og 21.feb, vil jeg mene at servicen skulle være den samme. Dette viser sig ikke at være gældende.

Derfor vælger jeg at bruge de 810kr andre steder næste gang. Den gode reklame udebliver samtidig.

Overnattede: Februar 2017, rejste med venner
Tak, Gullbein
SkallerupSeaside, Aktivitetschef hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. marts 2017

Kære Gullbein

Tak for din anmeldelse.

Vi bruger feedback fra vores gæster til konstant at fastholde og udbygge det høje serviceniveau, som vi er så kendte for.
Ind imellem må vi dog erkende, at vi ikke kan leve op til enkelte gæsters krav og forventninger.

Vi kalder ALTID til saunagus (højsæson eller offseason, morgen eller aften).

Jeg beklager derfor, at I ikke har hørt, at vi har været rundt i Romulus og kaldt til saunagus, som er tilgængeligt fra såvel Romulus som vandlandet, og som afvikles min. 3 gange dagligt uanset sæson.

Venlig hilsen
Sophie Stenild
aktivitetschef

Anmeldt 22. februar 2017

Kan varmt anbefale Skallerup Seaside Resort.
Nu har vi været her tre år i træk med vores fire børn.
-Og her er netop også afslapning og ro for forældre og masser af tilbud som er nemt at gå til og det skønneste personale :)

Tak, Julie G

Hej Julie G.

Tusind tak for besøget og de varme anbefalinger.
Vi håber at se jer for 4. gang næste år :)

De bedste hilsner Pia, receptionen.

Anmeldt 21. februar 2017

Vi havde valgt Skallerup klit pga. vores barnebarn på 1 1/2 år - for at vi skulle få en dejlig ferie og kunne slappe af så skulle han have det godt - og det havde han. Der var så mange oplevelser vi kunne vælge - men vi kunne ikke nå det hele. Fodring på bondegården var en dejlig oplevelse - skønt badeland - legeland - tur på stranden ( vi klarede det uden trappe - kunne være et ønske også om vinteren.) Vi spiste en del take away - mad fra cafe klovn - pizza og alt var rigtig godt. Romulus blev også prøvet - dejlige behandlinger. Der var utrolig sødt personale overalt - specielt i supermarkedet var de utrolig søde og tålmodige . Jeg kan kun anbefale Skallerup Klit og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, berith h
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. februar 2017

Hej berith h

Tak for besøget og din anbefaling.
Dejligt at høre at alle mand, store som små, havde en dejlig ferie :)
Mht. trapper til stranden, så er de af sikkerheds hensyn fjernet om vinteren.
Vi håber at se jer igen, så I kan få prøvet alt det, I ikke nåede i denne omgang :)

De bedste hilsner Pia, receptionen.

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
13.3 km væk
Aalbæk Gl Kro
Nr. 1 af 1 i Ålbæk
92 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisområde: 598 kr.-1.191 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 272
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
272 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af 2 Travellers´ Choise Awards i 2015 og 2016. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?