“Dejligt sted”
Anmeldelse af Skallerup Seaside Resort

Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Hjørring
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Skallerup Seaside Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Anmeldt 5. januar 2017

Dejligt sted med fine aktivitetsmuligheder især for børnefamilier med børn i alderen -10 år. Vi bookede et feriehus hen over nytåret 2016/17 og spiste i restauranten nytårsaften. Restauranten har forbedringsmuligheder - da både udvalg og kvalitet ikke helt stod mål med prisniveauet og vores generelle forventninger.

Værelsestip: Hvis man ønsker at bo i nærheden af aktiviteterne, skal det siges ved reservation.
Tak, Mette Hjorth J
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. januar 2017

Hej Mette Hjorth J.

Tak for din objektive bedømmelse af restauranten.
Og din anmeldelse af feriecentret.
Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden god gang.

Venlig hilsen Pia fra receptionen.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skallerup Seaside Resort
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 4. januar 2017

Som altid en kanon oplevelse. Skallerup er et fedt sted. Rent, pænt og godt vedligeholdt. Tingene fungerer barer.

Dog oplevede vi, at restaurationen ikke helt levede op til Skallerups høje standard. På ankomstdagen bestilte vi "Take Away aftensmad" - et super initiativ. Vi fik dog noget helt andet end det, vi var blevet oplyst ved bestilling. Ved kontakt til restaurationen blev vi oplyst, at det vi havde fået VAR dagens Take away, og ikke det, som vi var blevet stillet i udsigt. Uheldig kundeservice.
Ren kaos i "pizzabaren" 30. december, hvor der ikke var styr på, hvem og hvad, der var bestilt (Uheldigt, når man har en gæst, der skal have glutenfri pizza).
Nytårsmenuen (take away) var lækker. Desværre var der også rod med bestillingerne her, idet vi bl.a. havde bestilt en vegetar menu (valgt på menukortet), men modtog noget helt andet. Nu orkede vi heller ikke at klage mere !!!!
Om det skyldes utrænet personale eller hvad, det kan jeg ikke svare på, men det efterlader da mig med et ganske dårligt indtryk af restaurationens kompetence.

Når det nu er sagt, så kan jeg kun varmt - meget varmt anbefale Skallerup Seaside Resort til alle, og vi kommer der helt sikkert også igen. Det er simpelthen kanon. Restaurationen vil jeg nok ikke komme forbi igen !

Tak, Peter W
SkallerupSeaside, Restauratør hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. januar 2017

Kære Peter W

Tak for din anmeldelse og konstruktive kritik.

Let & Mæt menuen udskiftes 3 gange om året for bl.a. at afstemme menuen med årstiderne.
Jeg vil tro, at I har bestilt Let & Mæt, inden vi ændrede menuen pr. 1. november.
30. december havde vi en tilstrømning af gæster i pizzeriaet, vi ikke havde forudset, og vi havde store problemer med at følge med i pizza-bestillingerne til trods for højere bemanding end normalt.
Nytårsaften er for de fleste en helt speciel aften. Derfor valgte vi at opgradere vegetarmenuen til en særlig nytårs-vegetarmenu – det må vi fremadrettet være opmærksom på, når vi forsøger at yde ”a little bit extra”, så vores gæster ikke bliver skuffede over at få en anden (og bedre :)) menu end bestilt :)

Jeg håber, at ovenstående giver lidt klarhed over Jeres oplevelser i restauranten – og jeg glæder mig over, at I til stadighed er glade for at besøge vores feriecenter – forhåbentlig får vi også fornøjelse af Jeres besøg igen i restauranten.

Venlig hilsen
Thomas Riis
restauratør

Anmeldt 4. januar 2017

Vi havde mellem jul og nytår 2016 bestilt et luksus ophold for 2 i lejlighedstype E2.
Ankomst: I receptionen blev vi mødt af en fantastisk professionel medarbejder, der informerede præcis om det der var vigtigt. Samme medarbejder ringede til os i lejligheden efter et par timer for at høre om alt var i orden i boligen - super godt tiltag.
Ophold: vi havde bestilt ophold så alle måltider på forhånd var bestilt og uanset om det var Taps to Go, morgenbuffet eller 5 retters middag i restauranten var alt i orden. I restauranten overraskede tjenerne med et fremragende kendskab til vine samt præsentation af retterne - godt gået.
Spa/massage: Romulus er super opbygget, pigerne foretager massage behandlinger er yderst behagelige og udføre deres håndværk til UG, dejligt. Saunagus er en af de bedste vi har været til - og vi har været til en hel del. Ros til GUS-mesteren.
Omgivelser og roen i Romulus er dejlig behagelig og man får virkelig bragt kroppen ned i gear, får ro så følelsen af velvære er stor når man går derfra.

Generelt: Der er pænt og rent alle vegne, Personalet er i alle servicefunktioner professionelle, venlige og imødekommende.

Malurt: Mangler større spejl i lejligheden. Vi savnede en bar, hvor man i ro kunne sidde og få en cocktail før middagen. Irish Pub er fin, men larmen fra bowlingbanen gør at det ikke er behageligt at sidde og nyde en drink i baren.

• Overnattede: December 2016, rejste som par
Tak, Per D
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. januar 2017

Hej Per D.
Tak for din anmeldelse, og ikke mindst mange tak for besøget.
Dejligt at høre, at I har haft et godt ophold og I har nydt maden, vinen og Romulus. Roserne vil jeg straks lade gå videre :)
Også tak for dine forslag til forbedringer/forandringer, som jeg også lader gå videre.
På forhåbentlig gensyn.
Mange hilsner fra Pia i receptionen.

Anmeldt 4. januar 2017

Har igen haft en dejlig ferie i fantastiske omgivelser. Her er mulighed for lange gåture langs vandet, og hygge i centeret eller sommerhuset.

Gæste-wifi var dog meget ustabilt, så det kan være et forbedringstiltag. :O)

Tak, catherinas2017
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. januar 2017

Hej catherinas2017
Mange tak for din anmeldelse af Skallerup.
Jeg beklager, at du har oplevet, at WIFI ikke kørte optimalt. Vi har ellers 50/50 Mbit i alle ferieboliger. Normalt er det endda muligt at koble flere enheder på samtidig, og det fungerer rigtigt godt :)
Tak for besøget og på forhåbentligt gensyn.
Hilsner fra Pia i receptionen.

Anmeldt 3. januar 2017

Vi havde bare en enkelt overnatning, men til gengæld en hel, fantastisk dejlig dag i de skønne romerske bade med dejlig forkælelse af alle sanser. Skøn aftensmad, super service på alle punkter. En helt igennem skøn tur, som vi helt sikkert gør om en anden gang.

Overnattede: Januar 2017, rejste som par
Tak, Laila S
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Hej Laila S.
Mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde jeres forkælelsestur til Skallerup.
Vi er meget glade for at høre, at I har nydt det og gerne kommer tilbage.
Tak og på gensyn.
De bedste hilsner Pia, receptionen.

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hjørring
13.3 km væk
Aalbæk Gl Kro
Nr. 1 af 1 i Ålbæk
92 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Skallerup Seaside Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skallerup Seaside Resort

Adresse: Nordre Klitvej 21, Hjørring 9800, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Hjørring
Prisområde: 598 kr.-1.191 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Skallerup Seaside Resort 3.5*
Antal værelser: 272
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
272 top moderne helårs ferieboliger ved Vesterhavet. Alle boende gæster har fri adgang til vandland, legeland, dyregård og en stribe andre aktiviteter. Alle gæster har også adgang til 50/50 Mbit Wi-Fi. Modtager af 2 Travellers´ Choise Awards i 2015 og 2016. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?