“Café mad, den rigtige betegnelse burde være en havne grill.”

Caféen Den Gamle Biograf
nr. 39 af 100 Restauranter i Hjørring
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Anmeldt 12. august 2021

Maden levede bestemt ikke op til forventningerne. Børne pizza er en billig fryse pizza, som de ikke engang kunne finde ud af at varme ordentligt op. Oplevelsen mindede om en tur på den lokale grill hvor alt smides i ønske brønden, dog bare meget dyrere. Personalet var heller ikke særlige venlige.
Min oplevelse var at dette er en turist fælde.

Tak, danielnT2920CP

Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig virkelig lækker fiskefilet med fisk fra fiskehandleren.
Betjeningen gik hurtigt.
Vi sad udenfor, og det var ganske godt.
Dog så jeg ikke den mandlige tjener smile, men høflig betjening

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, vibekebr0h
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik fiskefilet på rugbrød, baconburger og børneburger. Alle retterne smagte fint og portionerne er gavmilde. Rugbrødet til fiskefileten var lækkert og vi sad hyggeligt udenfor i solskinnet.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 212liseh
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

De kan ikke kalde sig for Cafe, det var mad som man henter fra en dårlig grill bar, fadøllen smagte som om fustagen skulle have været skiftet for længst, rabarsaft til 45 kr som var tyndere end vand, alt i alt en dårlig madoplevese .

1  Tak, gukika
Anmeldt 12. juni 2020

Lunt vejr uden men en dejlig frokost med mørk øl og hvidvin. Sad udendørs og nød atmosfæren. Rolige omgivelser og fin udsigt over Lønstrup gade.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Kurt B

Rejsende, der kiggede på Caféen Den Gamle Biograf, kiggede også på

Har du været i Caféen Den Gamle Biograf? Fortæl om dine oplevelser!