“Skuffelse”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Rimelig god mad (uden dog de store åbenbaringer), men dårlig service. Man forventer sådan et sted at blive spurgt, om alt er ok, hvordan smager maden el.l., men der blev ikke udvekslet et ord uden om bestillingen og betalingen.

Tak, puka_kmd

Anmeldt 6. august 2021

Vi var med familie, da vi så mange gange at der er ret mange mennesker ind. Troede så at der skal være noget som trækker folk ind. Desværre, trods hyggeligt omgivelser og søde tjener, mad er meget meget kedligt, dyr og ikke det værd.
Pommes frittes var i friture 2 gange minimum, rødspætter filet var SOAKED i olien - måske var den bagt i lunt olie eller hvad? Ved siden af - enkelt blad salat, stykke agurk og tomat.,
Produkter kunne være i meget bedre kvalitet for den pris man betaler. Nu, føles det at man få mand fra dåsen eller mikroovn.
Det er længe siden vi spist sådan en ulækkert frokost. Vil aldrig anbefaler til nogen.
Trist trist.

Tak, Vitalija J
Anmeldt 15. juli 2021

God mad, god service og fantastisk personale. Alt hænger sammen på dette sted, lige fra kvalitet på maden til stemningen og den gode service.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, markbZ6301SY
Anmeldt 3. juni 2021

Jeg har været på Gamle Humlebæk kro nogen gange nu. Og jeg har nydt det hver gang! Tjenerne er fantastiske; de er søde, laver sjov og er meget opmærksomme hele tiden. Maden er fantastisk lækker og indretningen er lige som en kro skal være - enorm hyggeligt. Om det er en romantisk middag, en hurtig frokost eller en familietur med små børn, så er det bare en god oplevelse! Det kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, joeannaEM
Anmeldt 27. maj 2021

Jeg ankom med datter og en veninde på en råkold maj dag. Havde aldrig været på Humlebæl kro før. Blev mødt af et stort velkommen af en pragtfuld tjener ( ejer ? ) med masser af smil og kvikke bemærkninger. Her er gæsten i centrum. Fik dejlig frokost og avec. Vi hyggede os så meget, at vi sad der i 3 timer. Som skrevet: jeg har aldrig været der før, MEN det bliver ikke sidste gang. Tak for en god oplevelse..

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Illum2014

Rejsende, der kiggede på Gamle Humlebæk Kro, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Humlebæk, Fredensborg Kommune

Har du været i Gamle Humlebæk Kro? Fortæl om dine oplevelser!