“God frisk sushi”

Reservér bord
fre. 6/12
20:00
Anmeldt 9. oktober 2019

God Sushi og venlig betjening. Vi fik running sushi og der var masser af forskellige varianter af sushi. Smagte rigtig godt.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Thomas S

Anmeldt 1. marts 2019

Jeg bestilte en Ingefær And til 108 kr., som jeg ventede umådelig længe på, men kunne endelig drage hjem med retten. Den eneste ingefær den and så, var de små strimler der lå ved siden af, den var ikke marineret, ingen ingefær i coating. Anden var iøvrigt tør. Grøntsagerne havde heller ikke været i nærheden af ingefær. Alt i alt en meget skuffende oplevelse.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Vims56
Anmeldt 4. oktober 2018

Sushi rullerne er ret gennemsnitlige og det gælder også det parallelle bånd med kune wok retter. Til gengæld er service niveauet højt. Personalet spørger til ønsker om nye ruller på båndet, og der indgår is i prisen. Uden disse add ons ville prisen også være i overkanten.

Dato for besøg: september 2018
Tak, ofy
Anmeldt 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Det varme var tørt og hårdt....havde sikkert kørt rundt på båndet længe. Sushien var , bortset fra fiskelugten tam og smagsløs.
Kommer helt sikkert ikke igen.
Kr. 189,- for det skrald er simpelthen noget svineri.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Helle B
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Familien valgte at samles en aften i denne restaurant. Vi mødte op syv mand og blev placeret så to af os kunne hjælpe de andre med at fange de forskellige retter når de kom forbi vort bord.
På er tidspunkt kunne vi ikke finde tilstrækkeligt med sushi indpakket med rispapir, men det løste servitricen hurtigt. Vi fik et fad med friske sushi sat direkte ind på bordet.

Stedet adskiller sig hvad angår sushi ikke meget fra tilsvarende steder. Kvaliteten er helt fin.

Serveringen personlig og opmærksomme på gæsterne og hvad der foregik ved bordene. Frem for alt meget hjælpsomme.

Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2018
Tak, jenscfnielsen

Rejsende, der kiggede på Nini Sushi, kiggede også på

Humlebæk, Fredensborg Kommune

Har du været i Nini Sushi? Fortæl om dine oplevelser!