TripAdvisor

Reservér bord
fre. 6/12
20:00
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Virkelig god Sushi for pengene og der er vildt god service. Sammenlignet med andre sushi steder, så er det billigere og stadig vildt god kvalitet af Sushi... Vi fik lov at bestille Sushi Ad libitum ved frokost tid og her blev vi virkelig forkælet med tang salat, honningmelon, suppe, spyd og en masse god Sushi Den kan klart anbefales

Dato for besøg: august 2017
Tak, Rasmus H

Anmeldt 20. januar 2017

Spiste running sushi kl 19.00 fredag aften, de første der kørte rundt på båndet bar tydelig præg af at det havde kørt rundt lidt tid og var helt slatne.
Det meste af udbudet på båndet bar tydelig præg af at være hvad der er "billigt" af at have kørende rundt.
Prisen er ikke så høj, men kvaliteten var også lav.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, kennethc74
Anmeldt 28. august 2016 fra mobile enheder

Vi var en tøseflok (10-12 stk.) der pludselig besluttede at vi skulle have sushi til vores hyggeaften.
De klarede bestillingen ret hurtigt. Da der så lige manglede et kyllingespyd, ringede vi derned og jeg havde dårligt lagt på før de stod og bankede på døren med det!
Søde mennesker, god sushi/kinesisk
Jeg bestiller tit alene også .

Dato for besøg: august 2016
Tak, alicemE4137DE
Anmeldt 23. august 2016

Madens kvalitet er udmærket - ikke supervarieret men tilstrækkelig. Prisen er klart til at overkomme. Personalet er flinkt.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Jesper B
Anmeldt 15. august 2016

En del af 9-ni running sushi kæden, og standarten er den samme :) Et fint sted at tage hen med familien hvis man er vild med sushi, man får hvad man betaler.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Dannijcph

Rejsende, der kiggede på Nini Sushi, kiggede også på

Humlebæk, Fredensborg Kommune

Har du været i Nini Sushi? Fortæl om dine oplevelser!