“Fremragende mad”

Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 5. august 2017

Maden er helt i top (store portioner) og de ved også noget om deres vine, der er af ret god kvalitet. Meget opmærksomme og venlige tjenere. Kan især anbefale deres grillede laks. Helt fantastisk!

Stedet kan generelt varmt anbefales (vi kom der 2 gange i løbet af en uge).

Tak, janmarcussen

Anmeldt for 11. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker og livlig stemning med en skøn terrasse. Betjeningen er venlig og uformel. Maden er veltilberedt og i den lidt billigere ende. Dejligt udvalg af drikkevarer - cocktails, fadøl, cider, vin mm.
Vil klart anbefale andre at besøge.

Tak, Christoffer S
Anmeldt for 28. september 2016 fra mobile enheder

Vi var på ferie april-maj 2015, hvor vi fandt denne restaurant via tripadvisor. Personalet er venlige og professionelle og maden er i verdensklasse. Efter første besøg kom vi igen, hver aften indtil vi skulle hjem. Det var nemt at finde og man bliver taget rigtig godt imod. Det er en god ide at komme tidligt, for ellers kan man godt komme til at vente oppe i baren på et bord, da stedet er meget eftertragtet. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, annsll
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Både maden og service var rigtig god. Menu kortet var overskueligt, og der var ikke 800 retter som mange andre turist restauranter.

Tak, Michael S
Anmeldt for 20. juli 2016 fra mobile enheder

Venligt og ikke angribende personale. Maden er udsøgt og godt tilberedt. Den samlede regning var her lavere end de fleste andre steder vi har været og maden bedre. Vi har været i området i 3 uger og dette er det eneste sted vi har valgt at besøge mere end EN gang

Tak, donbrun

Rejsende, der kiggede på The Alchemist, kiggede også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture
Koutouloufar, Chersonisos

Har du været i The Alchemist? Fortæl om dine oplevelser!