“Sen Aftensmad”

Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 11. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker og livlig stemning med en skøn terrasse. Betjeningen er venlig og uformel. Maden er veltilberedt og i den lidt billigere ende. Dejligt udvalg af drikkevarer - cocktails, fadøl, cider, vin mm.
Vil klart anbefale andre at besøge.

Tak, Christoffer S

Anmeldt for 28. september 2016 fra mobile enheder

Vi var på ferie april-maj 2015, hvor vi fandt denne restaurant via tripadvisor. Personalet er venlige og professionelle og maden er i verdensklasse. Efter første besøg kom vi igen, hver aften indtil vi skulle hjem. Det var nemt at finde og man bliver taget rigtig godt imod. Det er en god ide at komme tidligt, for ellers kan man godt komme til at vente oppe i baren på et bord, da stedet er meget eftertragtet. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, annsll
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Både maden og service var rigtig god. Menu kortet var overskueligt, og der var ikke 800 retter som mange andre turist restauranter.

Tak, Michael S
Anmeldt for 20. juli 2016 fra mobile enheder

Venligt og ikke angribende personale. Maden er udsøgt og godt tilberedt. Den samlede regning var her lavere end de fleste andre steder vi har været og maden bedre. Vi har været i området i 3 uger og dette er det eneste sted vi har valgt at besøge mere end EN gang

Tak, donbrun
Anmeldt for 10. juli 2015 fra mobile enheder

The Alchemist tilbyder god mad, for hele familien. Det er en lille hyggelig restaurant. Vi var meget tilfredse med maden, dog var betjening lidt for langsom. uden tvivl en af de bedste.

Tak, Kim G

Rejsende, der kiggede på The Alchemist, kiggede også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du været i The Alchemist? Fortæl om dine oplevelser!