“Som for 5 år siden stadig excellent”
Anmeldelse af Galini

Galini
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. maj 2018

Blev modtaget af stedets indehaver Alex. Vi havde i forvejen fra Danmark reserveret bord og vi fik flere muligheder i det meget smukke lokale. Personalet var i klassisk græsk stil. Meget smukt og stilfuldt.
Vi bestilte chateaubriand og den lækre oksemørbrad smeltede på tungen. Værten anbefalede en lokal rødvin - også denne var perfekt til kødet

Tak, Leo H

Anmeldt 24. oktober 2014

Hvis man er på ferie i Hersonissos, skal man simpelthen tage en tur op i gamle Hersonissos og spise på restaurant Galini, det er et besøg værd. Maden er lækker, og der er stor hygiejne i rerstauranten, og personalet er så søde og venlige og altid i godt humør og fuld af humor.

Tak, WilliamBenton
Anmeldt 19. juli 2014

Middelmådig mad som oveni købet var et af vores dyreste restaurant besøg overhovedet, og når så samtidig servicen halter, så er der ingen tvivl om at her kommer vi ikke igen. Skulle hellere have brugt tiden på god mad og service, end at komme med en våd klud til at vaske hænderne i, så pas på med at lade dig lokke af de smukke kvinder, og fine glas. Indpakning og indhold stemmer ikke overens.

Tak, Henning B
Anmeldt 19. september 2013

Så absolut årets oplevelse.
Sjældent er vi blevet på positivt og kærligt behandlet lige fra starten, vi satte vores fødder på den flotte restaurant.
Maden var ubeskrivelig - lige fra starteren til forretten og hovedretten - steak af vehængt okse.
Desserten var overvældende.
At betjeningen var i nationaldragter gjorde oplevelsen større. Maria var bare skøn!
Vi kommer igen næste år.

1  Tak, Leo H
Anmeldt 20. juli 2011

1  Tak, hanne1020

Rejsende, der kiggede på Galini, kiggede også på

Koutouloufar, Chersonisos

Har du været i Galini? Fortæl om dine oplevelser!