“Hallihallo”
Anmeldelse af Vesloes Kro

Vesloes Kro

2 sultne campister kom forbi og bestilte biksemad. Og der kom biksemad på bordet - i rigelige mængder. Ohhhhh det var så godt. Vi sad ude i solen og spiste. Betjeningen var sød, lun på den nordjyske måde (min kæreste fik en cigaret af hende til dessert), og stemningen var rolig, nede på jorden og idyllisk. Kæmpe anbefaling herfra.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Lotte V

Anmeldt 27. juli 2021

Intet mindre end fantastisk mad og drikke. Derudover var baghaven at nyde sin mad i helt fortryllende. Kromanden vat vældig hyggelig og imødekommende. Vi kommer uden tvivl igen!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 619tianes
Anmeldt 8. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig dansk mad. Afvekslende med mulighed for dagens ret, og jeg bad om en ret fra frokost kortet - og det kunne jeg sagtens. Rolige familie venlige omgivelser. Hyggelig betjening.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ingerkirstineb
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Pintrip overnatning i vores nye autocamper.
Lasse var utrolig flink og venlig.
Maden var rigtig klassisk kromad.

2  Tak, Taafsted
Anmeldt 18. november 2019

Jeg var i fredags d 15/11 19 til julefrokost på Vesløs Kro. Maden var fantastisk. Alt hjemmelavet fra bunden af. Tarteletter, fiskefilet, grønlangkål, steg, ja alt smagte som vor mor lavede det. Derforuden dejlig dansemusik leveret af New Midtnight og alt dette for kun 150 kr. En helt igennem fantastisk aften.

Dato for besøg: november 2019
Tak, jonnavall

Rejsende, der kiggede på Vesloes Kro, kiggede også på

Har du været i Vesloes Kro? Fortæl om dine oplevelser!