Super dejligt

Rigtig fint sted. Vi var 13 personer afsted (boede i en 14 personers lejlighed) Der var fint plads... læs mere

Anmeldt d. 6. marts 2020
Heidi S
Horsens, Danmark
fra mobile enheder
Et stensikkert hit

Vi var i Hemsedal for anden gang. Et stensikkert hit med små børn. Bamsen Valle, de sødeste... læs mere

Anmeldt d. 15. februar 2020
svendk2017
Vejen, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Havde en fantastisk ferie i Hemsedal. Vi boede i en dejlig lejlighed i "Skarsnutten"med plads og udstyr til familie hygge. Der var blandt pejse, opvaskemaskine, Sauna m.m. Eneste minus var, at adgangsforholdene og opvaskemaskinen der tog en krig og larmede, samt til tider megen støj fra overboen.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, 588Gitte
Anmeldt d. 20. februar 2019 fra mobile enheder

Vi er på skiferie mindst en uge om året og har primært været i Norge med afstikkere til Frankrig og Østrig. Det er 15 år siden vi sidst besøgte Hemsedal. Siden sidste gang er der bygget en masse nye hytter og hoteller (der bygges stadig nyt). Til gengæld har ski centret ikke udviklet sig overhovedet. Så mange flere folk til de samme gamle lifte. Hovedåren er en ældre 8 personstol uden varme i sædet eller vindskærm. I sammenligning har et område som Hafjell udviklet sig rigtig meget og kan måle sig med nogle af områderne sydpå - så det kan lade sig gøre i Norge. Vi kommer aldrig tilbage hertil.

1  Tak, mikkeli2013
Anmeldt d. 16. februar 2019 fra mobile enheder

Hemsedal er virkelig et fedt område. Der er noget for alle!

Der er grønne pister helt op på toppen, men der er også mere udfordrende blå, røde, sorte og off pist, fun park, race og meget mere. Der er restauranter på pisten og ikke mindst bålsteder med grill. Virkelig et godt område for alle og en rigtig god oplevelse.

Tak, mogensydemann
Anmeldt d. 14. februar 2019 fra mobile enheder

Vi har været afsted med 4 mindre børn på 2,4,8 og 11. Hemsedahl er helt fantastisk til børn og der er begynder- og børnebakker på mange niveauer.
Til de mere øvede er der et godt sammenhængende skiterræn.
Hemsedahl er nok det bedste sted vi har været i Norge men også det dyreste. Liftkort er meget dyre og vi oplevede lukkede lifter fra børneområdet i et større omfang. Kapaciteten fra børneområdet og op på bjerget består i forvejen kun af nogle mindre tallerken lifter, så nogle gange er ventetiden ekstrem lang og helt uacceptabel.
Hemsedahl er godt men der bør overbejes nogle ændringer i liftsystemet i nederste del.

Tak, svendk2017
Anmeldt d. 13. februar 2019

Vi holder skiferie med vores barnebarn med familie i Hemsedal. Faciliteterne er blevet topprofessionelle hvad angår overnatning og de tilhørende facilitetter, skibokse, skiudlejning restauranter. Stedet indholder alle de faciliteter som du også møder på sydeuropæiske topskisteder. Meget hjælpsomme personer i skiområdet så man følger sig rigtig velkommen

Tak, 111212jensen